کمدی بی‌خبری مسئولان صدا‌وسیما را تخریب می‌کند

مسئول فرهنگ و رسانه بسیج دانشگاه امیر کبیر: جواب ندادن به مطالبات قبلی از سوی مسئولان سیمای ملی منجر به فراموشی خواسته‌ها نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امین نژاد مقدم مسئول فرهنگ و رسانه بسیج دانشگاه امیر کبیر در نشست خبری این دانشگاه با عنوان فرار از پاسخگویی که در نقد عملکرد صدا و سیما برگزار شد، گفت: جواب ندادن به مطالبات قبلی از سوی مسئولان صدا و سیما منجر به فراموشی خواسته‌ها نمی‌شود.

وی افزود: سلسله جلساتی ماه‌ها قبل برای بررسی نقاط ضعف صدا و سیما با حضور افرادی پیگیری شد.

نژاد مقدم با تاکید بر برگزاری جلسه‌ای با مسئول روابط عمومی صدا و سیما گفت: قرار شد تا رئیس سیمای ملی 16 آذر در یکی از دانشگاه‌ها حضور پیدا کند که این برنامه اتفاق نیفتاد.

مسئول فرهنگ و رسانه بسیج دانشگاه امیر کبیر با تاکید بر اینکه سلسله جلساتی از سوی سیمای ملی برای گفت‌و‌گو با تشکل‌های دانشجویی تعیین شد، گفت: فعالان دانشجویی در یکی از این جلسات شرکت کردند که پاسخ‌های مسئولان صدا و سیما به سوالات مطرح شده اصلا قانع کننده نبود.

وی با اشاره به اینکه مطالبه صداوسیما مردمی است اظهار کرد: مسئول دولتی در تریبون یک طرفه از لوایح CFT حمایت می‌کند حتی دانشجویی در برابر او نیست تا جواب صحبت‌هایش را بدهد.

نژادمقدم با تاکید بر اینکه کمدی بی خبری مسئولان، اسم صدا وسیما را تخریب می‌کند، افزود: چگونه صدا و سیما با شرکتی قرار داد می‌بندد که از سود فروش آن بهره مند شود؟

وی در پایان اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های صدا و سیما منجر به این شد تا تشکل‌های دانشجویی نوع پیگیری مطالبات خود را از این سازمان تغییر دهند و وارد فاز جدیدی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057323

وب گردی

وب گردی