رئیس سیمای ملی واکنشی از خود در برابر انتقادات نشان نمی‌دهد

عضو شورای مرکزی جنبش دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه تهران گفت: رئیس سازمان صدا‌و‌سیما انواع انتقادات را می‌شنود، ولی واکنشی نسبت به آن‌ها از خود نشان نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، متین فارابی در نشست خبری دانشگاه امیر کبیر با عنوان فرار از پاسخگویی گفت: رئیس صدا و سیما در دیداری با تشکل‌های دانشجویی قول داد تا بازنشستگان این سازمان در 22بهمن 97 برکنار شوند که اینگونه نشد. علی عسگری چرا خلف وعده می‌کند و در برابر این اقدام هیچ کس هم اعتراضی به او ندارد؟

وی تصریح کرد: رئیس سازمان صدا و سیما انواع انتقادات را می‌شنود؛ ولی واکنشی نسبت به آن‌ها از خود نشان نمی‌دهد.

فارابی درباره عملکرد رئیس صدا و سیما اظهار کرد: علی عسگری شأن خود را بالاتر از این می‌بیند که به سخنان رهبری معظم انقلاب برای شفافیت و پاسخگویی جامه عمل بپوشاند. علی عسگری حاضر نیست برای شفافیت در عملکرد خود به دانشگاه‌ها برود.

عضو شورای مرکزی جنبش دانشجویان عدالت خواه دانشگاه تهران گفت: گروهی از روز 24 بهمن 1372 در صدا‌و‌سیما روی کار آمدند که برای عمل نکردن به بیانات رهبر معظم انقلاب با هم پیمان بستند. آن‌ها همه تلاش خود را به کار بستند تا برعکس سخنان رهبر معظم انقلاب رفتار کنند.

وی تصریح کرد: نقد عملکرد صدا و سیما در 26 سال گذشته را می‌خواهیم در جزوه‌ای منتشر کنیم.

فارابی در نقد عملکرد سیمای ملی اظهار کرد: سیمای ملی به کارگردانی آنتن برنامه سازی می‌دهد که در کارنامه‌اش فعالیت‌های ناشایستی دیده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057327

وب گردی

وب گردی