بکشید ما را ملت بیدارتر می‌شوند

در پی شهادت سردار سلیمانی اتحادیه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای مشترک این‌گونه حرکات مذبوحانه دشمن را سبب آگاهی و خروش بیشتر ملت‌های آزاده بیان کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در پی به شهادت رسیدن سپهبد سلیمانی و جمعی از فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اتحادیه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه ای به شرح ذیل را منتشر کردند.

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

شهید، جانش را فروخته و در مقابل آن، بهشت و رضای الهی را گرفته است که بالاترین دستاوردهاست. به شهادت در راه خدا، از این منظر نگاه کنیم. شهادت، مرگ انسانهای زیرک و هوشیار است که نمی‌گذارند این جان، مفت از دستشان برود و در مقابل، چیزی عایدشان نشود. حضرت امام خامنه ای(مد ظلله العالی)

حکومت خونخوار آمریکا با همدستی سایر حکومت های ظالم جهانی سرانجام و پس از سالها تلاش در اقدامی جنایتکارانه بامداد امروز سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را به فیض شهادت رساندند.

ظالمانی که در جنایت و خونریزی بی رقیبند این بار جنایتی رقم زدند تا صحنه کربلا و روز عاشورا مجددا در تاریخ ثبت شود.

انگار نمی دانند که به فرموده حضرت امام خمینی(ره)هر چقدر ما را بکشند، ملت ما بیدارتر می شود.

امروز و ان شاء‌الله تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)تمام ملت ایران و جبهه مقاومت از پاکستان و افغانستان گرفته تا یمن و نیجریه یکپارچه حاج قاسم هستند.

آری دعای حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در حق حاج قاسم مستجاب شد «عاقبت شهادت ان شاء‌الله»

حال ما مانده ایم و وظیفه ای بسیار بزرگ که بر دوش ما گذاشته شده است، مردم ایران اسلامی و حتی مردم مسلمان جهان باید مجددا ماهیت پلید استکبار را بیش از گذشته درک کنند.

حال استکباری مسرور از شوق پیروزی است که باید تاوان تمام جنایاتش را و همچنین قطره قطره اشکهای ما را که در فراق سردار بزرگ اسلام ریخته ایم بدهد.

آمریکا دشمن 40 ساله انقلاب اسلامی ایران این بار در آب سنگین اراک بتن نریخته است که حال توجیه کنیم مجددا آن را خواهیم ساخت، آمریکا یکی از بزرگترین بازو های میهنمان و رهبر بزرگوارمان را هدف قرار داده است.

وای به روزی که مجددا گروهی یا افرادی با غرض یا حتی نا آگاهانه دم از رابطه با آمریکا بزنند که دیگر انجام چنین حرکاتی نشانه خیانت مسلم به رهبری معظم انقلاب،کشور و شهداست.

از مردم شهید پرور ایران اسلامی و جبهه مقاومت خواستاریم که هرچه فریاد دارند بر سر آمریکا بزنند و به حول قوه الهی به زودی انتقامی سخت از این جانیان گرفته خواهد شد.

شهادت سردار معظم اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) تبریک و خدمت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و تمام مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را خواستاریم.

خداوند به همه ما توفیقی عطا فرماید تا بتوانیم راهشان را ادامه دهیم.

اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران

اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان

کد خبر: 1057332

وب گردی

وب گردی