خون طیبه سرلشکر سلیمانی جانی تازه به مقاومت اسلامی خواهد بخشید

اتحادیه دفاتر تحکیم وحدت تاکید کرد: خون طیبه سرلشکر سلیمانی و یاران رزمنده وی خونی تازه به بدن انقلاب اسلامی وموقاومت خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در پی به شهادت رسیدن سرلشکر سلیمانی و جمعی از رزمندگان و فرماندهان مقاومت، دفتر تحکیم وحدت بیانیه ای به شرح ذیل خطاب به رهبر انقلاب صادر و بر مبارزه تا محو کامل رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)

با اهدا سلام و تحیات

♦شنیدن شهادت سردار مجاهد و مطیع ولایت حاج قاسم سلیمانی باعث تاثر و تالم خاطر گردید، پایان شیرین عمر دنیوی این سردار عزیز نشان دهنده عزت ایشان پیش خداوند متعال است که به خواست قلبی خود یعنی شهادت رسید و وعده به حق الهی به مجاهدان در راهش تحقق یافت. معاندان انقلاب جمهوری اسلامی و خط مقاومت بار دیگر خباثت وقیحانه خود را به رخ عالم کشیدند و با اقدامی ددمنشانه شخصیتی محبوب و مردمی را ترور کردند، شخصیت مبارزی که فقدانش برای ملت عزیز ایران سخت و جانکاه است. هدف دشمن از این اقدام تروریستی کم کردن افکار مقاومت و نفوذ جریان وابسته به خودشان است که با این دو ترفند نظام جمهوری اسلامی را زمین گیر کنند. ترسیم جبهه مقاومت ضعیف بعد از سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی کم ترین خواست این حشر کودک کش رژیم آمریکا می‌باشد، اما به مثابه گذشته این اقدام دون از شان انسانی شیطان بزرگ تمامی جناح‌ها و افراد را بر روی انتقامی سخت و جامع از کاخ سفید متحد کرده است. خون طیبه سپهبد شهید سلیمانی جانی و انگیزه‌ای مضاعف به بدن انقلاب اسلامی تزریق کرد به نحوی که تمامی فرزندان شما برای هرگونه انتقامی در هر قالبی آماده می‌باشند.

دفتر تحکیم وحدت شهادت سردار بزرگ اسلام و ضایعه فقدان ایشان را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ ایشان و ملت شریف انقلاب تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد با فقدان این شهید رشید تمامی جوانان عزیز ایران محکم تر از گذشته پا در ره ایشان خواهد گذاشت و تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل از پای نخواهد نشست.

کد خبر: 1057344

وب گردی

وب گردی