شهادت تنها پاداش‌ دلاورمردی‌های حاج قاسم سلیمانی بود

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد در پیامی به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: تنها شهادت می توانست پاداش دلاور مردی های این سردار مکتب حسین (ع) باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین نصیرزاده درپی شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط نیروهای تروریست آمریکایی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: شهادت پاداش مجاهدان راه حق است که عشق به ذات اقدس الهی را در میدان جهاد و نبرد حق علیه باطل هنرمندانه به تصویر کشیدند.

شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی چهل سال از عمر با برکت خویش را مشغول جهاد و خدمت خالصانه به نظام اسلامی و ملت عزیز ایران بود، از فرماندهی در دوران دفاع مقدس تا میدان مبارزه با تروریسم تکفیری به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی که یکایک این سال‌ها نقشی بی بدیل را در راستای دفاع از کیان نظام اسلامی، صدور انقلاب اسلامی و تشکیل محور مقاومت در مقابل استکبار جهانی ایفا نمود.

تنها شهادت می توانست پاداش دلاور مردی های این سردار مکتب حسین (ع) باشد و نهایتا او به آرزوی قلبی خود رسید.

این جنایت تاریخی از رژیم تروریستی آمریکا بدین منظور صورت گرفت که کارنامه رئیس جمهور منفور آمریکا را در خدمت به رژیم صهیونیستی بهبود بخشیده و نظر کرسی های قدرت در داخل آمریکا را برای حمایت از وی در دوره بعدی ریاست جمهوری جلب نماید.

اینک طبق فرمان فرماندهی معظم کل قوا، انتقام قطعی و سخت خواهد بود لذا اینجانب به نمایندگی از اعضای بسیج کارکنان دانشگاه ها و دانشگاه آزاد اسلامی و ولایتمداران جان برکف و با بصیرت جامعه دانشگاهی، شهادت سردار شجاع سپاه اسلام را که ضایعه ای عظیم و جانسوز برای ملت های مسلمان منطقه بویژه ملت ایران بود به محضر نورانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و نائب بزرگوارشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم، مجاهدان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات آن شهید والا مقام را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057375

وب گردی

وب گردی