شهادت سردار سلیمانی، بنیان ننگین استکبار جهانی را به باد فنا می دهد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی گفت: این جنایت فجیع سرآغاز حرکتی عظیم و توفنده برخاسته از قلوب داغدار تمامی آزادگان مظلوم جهان و دلدادگان آن اسوه مقاومت است که یقیناً بنیان ننگین استکبار جهانی را به باد فنا می دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حجت الاسلام شریفانی آمده است: شهادت سردار رشید و شجاع اسلام ،شهید حاج قاسم سلیمانی (قدس الله نفسه الزکیه) را به محضر حضرت حجت روحی و ارواح العالمین له الفداء، مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی و همه پویندگان راه حق و فضیلت در جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

این جنایت فجیع سرآغاز حرکتی عظیم و توفنده برخاسته از قلوب داغدار تمامی آزادگان مظلوم جهان و دلدادگان آن اسوه مقاومت است که یقیناً بنیان ننگین استکبار جهانی را به باد فنا می دهد. این حرکت بزدلانه به عنوان بدترین داغ ننگ بر جبین شقی ترین عناصر تاریخ معاصر، ترامپ ملعون و قبیله وحشی و خونخوار او، سردمداران آمریکا و صهیونیست باقی خواهد ماند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057388

وب گردی

وب گردی