فعالیت ایثارگران جنگ تحمیلی دررفع محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی

ایثارگران سال‌های دفاع مقدس با هدف فعالیت‌های اجتماعی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی ، بهداشت ، درمانی ، تغذیه ، آسیب‌های اجتماعی در مراسم افتتاح  قرارگاه بقیه الله الاعظم هم قسم شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دفتر مرکزی قرارگاه اجتماعی بقیة الله الاعظم ( عج ) با حضور مسئولان سپاه پاسداران، مسئولان بسیج مستضعفین کشور، مسئولان ایثارگران افتتاح شد.
در این مراسم سردار منوچهرحسینی رئیس قرارگاه اجتماعی بقیه الله اعظم (عج)گزارشی از فعالیت‌ها با روش‌های اجرایی ، عملیاتی و جهادی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و اعضاء حقیقی و حقوقی قرارگاه(ایثارگران ، خیرین و سمن‌ها) ارائه کرد.
در ادامه مراسم،سردار گلیشادی معاون اجتماعی سازمان بسیج کشور به 4 اصل نماز، زکات ، امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: این چهار اصل باید از فعالیت‌های اصلی اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و امیدوارم این اصول را در آیات قران کریم کشف کنید.

وی به مسئله اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف از مواردی است که در آیات قرآن کریم وجود داشته اما کشف نشده بود اما بعد از کشف تبدیل به یک جریان معنوی و اجتماعی در کشور شد.

سردار گلیشادی به فعالیت‌های اجتماعی بسیج کشور اشاره کرد و گفت: قرارگاه اجتماعی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی ، بهداشت ، درمانی ، تغذیه ، آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد ،جرم و جنایت و مبارزه با فساد و فحشا فعالیت میکند.



دکتر امین‌فر معاونت اقتصادی مرکز تعاون ایثارگران، مدیریت را ابزار محکم و تاثیرگذار در وضعیت کشور دانست و گفت: بروزرسانی روش‌های مدیریتی در حوزه بین الملل با نگرش مدیریت جهادی، اقدام و عمل بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید ضروری است.

در پایان مراسم، مسئولان حاضر درجلسه برای پیشگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و رفع محرومیت‌زدایی به حرمت خون شهدا و ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سوگند یاد کردند که در خدمات‌رسانی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پایبند بوده و از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند.

به گزارش ایسکانیوز، قرارگاه بقیه الله اعظم (عج) با ارسال بسته های فرهنگی و اجتماعی به خانواده‌های روستای شمسان بشاگرد واقع در استان سیستان بلوچستان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد .

گفتنی است؛ قرارگاه بقیه الله الاعظم(عج) با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد (ص) ، امیریان معاونت اجتماعی سپاه محمد (ص) ، سردار منوچهر حسینی ریاست قرارگاه ، سردار گلیشادی معاون اجتماعی سازمان بسیج کشور ،سرهنگ فیضی فرمانده ناحیه مسلم ابن عقیل، خیرین و مسئولان سمن و ذاکری مسئول گروه جهادی حضرت بقیه الله ،در محل قرارگاه تهران ، واقع در بزرگراه فتح با هدف فعالیت‌های اجتماعی ، جهادی ، محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های فرهنگی افتتاح شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057401

وب گردی

وب گردی