تبلورِ تفکر «حاج قاسم» فرماندهان رژیم صهیونیستی را به زانو درمی آورد

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تبلور تفکر حاج قاسم در فرماندهان و نیروهای تازه نفس رژیم صهیونیستی را به زانو درمی‌آورد.

حسین نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به اقدام توطئه‌آمیز و بزدلانه ایالات متحده در به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام، اظهار کرد: از آنجایی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در برابر همه دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه و به‌خصوص در زمینه مبارزه با تروریسم داعش ایستادگی و تا حذف کامل آنها پیش رفت، دشمن کینه بزرگی از حاج قاسم و مدافعان حرم بردل داشت.

وی افزود: طبیعت کینه‌ورزی و دشمنی‌ها این بود که اگر روزی دست استکبار به سردار سلیمانی برسد و وی را به شهادت برسانند. فرماندهی که تمام توطئه‌ها و برنامه‌های شوم آمریکا و صیهونیست را در منطقه نقش برآب کرده بود در نهایت ناجوانمردانه به دست مزدوران منطقه به شهادت رسید.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: طبیعت تاریخ دفاع مقدس را که بررسی می‌کنیم، شاهد این هستیم که در دفاع مقدس هم وقتی فرماندهی به شهادت می‌رسید و پرچم از دست او به زمین می‌افتاد فرمانده دیگری راه را ادامه می‌داد و جهاد تداوم پیدا می‌کرد. دفاع مقدس هم حاج قاسم سلیمانی‌ها را برای روزهای حساس کشور ساخت و هم تفکر شهادت و ایثار را جاری کرد تا تربیت نیروی انقلاب متوقف نشود.

نصیرزاده با اشاره به رویش‌های مکتب دفاع مقدس و شهادت تصریح کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نه تنها یک فرمانده و متخصص توانمند در حوزه‌های دفاعی بود بلکه در تربیت فرماندهان دفاع نیز بی‌نظیر عمل کرده که ثمرات آن را در ایام نبود سردار به نظاره خواهیم نشست.

وی سردار شهید سلیمانی را از ذخایر بی‌پایان انقلاب و دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: تبلور تفکر حاج قاسم در فرماندهان و نیروهای تازه نفس رژیم صهیونیستی را به زانو درمی‌آورد. بعد از شهادت پدر موشکی ایران شهید طهرانی‌مقدم، همگان نگران صنعت موشکی کشور بودند ولی طولی نکشید دیدیم که تربیت شدگان تفکر طهرانی‌مقدم چگونه صنعت موشکی کشور به برترین جایگاه جهان رساند.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در عملیات‌های دفاع مقدس فرماندهان بعد از خود 10 نفر را نیز به‌عنوان جانشین منصوب می‌کردند تا پرچم فرماندهی زمین نماند. دیدیم که بلافاصله بعد از آسمانی شدن سردار سلیمانی مقام معظم رهبری فرماندهی نیروی قدس به مجاهدی دیگر واگذار کردند و پرچم زمین نماند.

نصیرزاده درباره آینده محور مقاومت گفت: در آینده نه‌چندان دور شاهد خروش خون سردار شهید سلیمانی در تحولات منطقه خواهیم بود. جبهه مقاومت قدردان مجاهدت‌های سردار دل‌ها خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: مراسم‌های عزاداری و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه تهران و دانشگاه امیرکبیر تدارک دیده شده و با ورود پیکر پاک حاج قاسم به کشور، مراسم تشییع باعظمتی باحضور اقشار بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057402

وب گردی

وب گردی