تجمع دانشجویان در دانشگاه تهران به یاد سردار سلیمانی + عکس

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به همراه اقشار مختلف مردم و طلاب در پی شهادت سردار سلیمانی در مسجد دانشگاه تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به همراه اقشار مختلف مردم و طلاب در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد دانشگاه تهران تجمع کردند.

دانشجویان و مردم در دانشگاه تهران شعارهایی نظیر «شعار ما یک کلام؛ انتقام انتقام»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد؛ ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «حسین حسین شعار ماست؛ شهادت افتخار ماست» سر دادند‌.

گفتنی است؛ دانشجویان از دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین راهپیمایی می‌کنند و بعد از آن در حرکتی نمادین برای اعزام به عراق و خونخواهی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) می‌روند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع پرشور دانشجویان که با هدف اعلام آمادگی برای گرفتن انتقام سخت از آمریکا در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: ان‌شالله به محض اینکه دستور برسد و زمانی که خداوند مقرر کرده باشد، سپاه با قدرت تمام می‌تواند وعده رهبر انقلاب را محقق کند.

وی ادامه داد: اقدام اخیر آمریکا از لحاظ تاکتیکی بسیار ضعیف بود ، الان دانشجویان ما می‌توانند پهپادهایی بسازند که در آنها این توانمندی وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ضربات سپاه به آمریکا گفت: سپاه بارها ضرباتی به آمریکا زده است، مانند دستگیری تفنگداران آمریکایی که مقابل نیروهای ایرانی زانو زدند و تمام تلویزیون های دنیا اقتدار ایران را نشان دادند.

وی افزود: اینکه آمریکا در شب تاریک ناجوانمردانه خودروی عزیزان ما را هدف قرار دهد، حرکت بزدلانه ای بود و حتما پاسخ سختی خواهد گرفت. انتقام از آمریکا تنها مختص به ایران نیست و موکول به کل جغرافیای جبهه مقاومت است.

پس از سخنرانی سردار علی فدوی حانشین فرمانده سپاه پاسداران در این مراسم، میثم مطیعی به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057407

وب گردی

وب گردی