صدای خرد‌‌شدن استخوان استکبار به‌ گوش می‌رسد

دبیر شورای صنفی دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: صدای خرد‌شدن استخوان‌های استکبار همراه با صدای قدم‌های آمدن مردی که دنیا را نجات خواهد داد، به گوش می‌رسد.

محمدحسن درویشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به تمامی ایرانیان از آیه 74 سوره نساء یاد و اظهار کرد: قرآن کریم، فعالیت یک مجاهد فی‌‌سبیل‌الله را شهادت یا غلبه بر دشمن می‌داند؛ شکست در منطق قرآن، هیچ مفهوم و جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: بزرگ‌مردی که امروز از داغ فقدانش سوگوار هستیم، فردی بود که به حق بین شهادت و غلبه بر دشمن به نحو احسن و اجمل پلی برقرار کرد. از زمان دفاع مقدس تاکنون، شاهد رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار سلیمانی بودیم و حالا سردار پس از نابودی داعش و دفاع از حرم به فیض عظیم و مقام رفیع شهادت نائل آمد.

نایب دبیرکل شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با متهم کردن آمریکا بیان کرد: آمریکای پلید باید بداند که امروز برای مردم ایران واضح و مبرهن است رابطه ایران با آمریکا دیگر یک رابطه پدرکشتگی محسوب می‌شود! دولت آمریکا پس از این جنایت‌ها دیگر روز خوشی نخواهد دید.

وی با اشاره به وعده پیروزی الهی خاطرنشان کرد:‌ ما عمیقاً به وعده‌های الهی ایمان داریم و یقیناً بر این باوریم که شرایط کنونی نصرت الهی تلقی می‌شود که در این عصر و زمان به ملت ما تعلق گرفته است؛ هم‌اکنون خداوند متعال اراده کرده که بتوانیم بر همه دشمنان خود غلبه کنیم.

دبیر شورای صنفی دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان گفت:‌ صدای خرد شدن استخوان‌های استکبار همراه با صدای قدم‌های آمدن مردی که دنیا را نجات خواهد داد، با هم به گوش می‌رسد. امیدواریم این روز هر چه سریع‌تر فرا برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057412

وب گردی

وب گردی