شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌‌‌ای در رگ‌‌‌های انقلاب اسلامی بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌‌‌ای در رگ‌‌‌های انقلاب اسلامی بود که منجر به وحدت و انسجام ملی شد.

علی‌اصغر یساقی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌‌‌های این واحد دانشگاهی در بزرگداشت سردار سلیمانی گفت: روز گذشته (14 دی‌‌‌‌‌‌ماه) در مسجد دانشگاه، با حضور سردار احمدی فرمانده سپاه قدس خراسان، مسئولان دانشگاه فردوسی و غیرانتفاعی مشهد، مراسمی داشتیم که در ضمن این مراسم هم غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه انجام شد.

وی تشریح کرد: در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی، سخنرانی و روشنگری با هدفی، در خصوص فعالیت‌‌‌‌‌‌‌های سردار سلیمانی توسط فرمانده سپاه قدس خراسان که سال‌‌‌ها همرزم شهید بود انجام شد. بعد از برگزاری مراسم تشییع سردار سلیمانی در شهر مشهد، مراسمی در شب هفتم آن شهید والا مقام برگزار می‌‌‌‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌‌‌ای در رگ‌‌‌های انقلاب اسلامی بود که منجر به وحدت و انسجام ملی شد. اگر هزاران برنامه هم در این خصوص برگزار می‌‌‌‌‌شد شاید به این شکل مردم کنارهم قرار نمی‌‌‌‌گرفتند. از برکت شهادت سردار سلیمانی و به دلیل محبوبیتی که این سردار ملی داشت تمام ایران بی‌‌‌قرار شد و یک همدلی میان مردم شکل گرفت. دیروز ایران به شکلی درآمد که حتی بسیاری از کسانی که موضع‌‌گیری‌‌‌هایی نسبت به نظام داشتند با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی انزجار خود نسبت به آمریکا را ابراز کردند.

یساقی یادآور شد: شهید سلیمانی بنا به گفته مقام‌‌‌ معظم رهبری از سرداران جبهه مقاومت جهان اسلام بودند و شهادت این سردار ملی، منجر به وحدت بیشتر در جهان اسلام خواهد شد که اثرات و برکات آن آشکار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شورای فرهنگی امروز واحد مشهد تصویب شد تا مجتمع فرهنگی قاسم‌‌‌‌آباد در این واحد دانشگاهی را به نام سردار سلیمانی تغییر دهیم. یکی از دبیرستان‌‌‌‌های سمای واحد مشهد هم به نام این شهید والامقام نام‌‌‌‌گذاری خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تاکید کرد: مهم‌‌‌‌‌ترین رسالت امروز ما در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد، تبیین صحیح اهداف والای شهید سردار سلیمانی و شهدای مدفع حرم است. امشب هم کلیه مسئولان واحد مشهد در برنامه‌‌‌ای که برای بزرگداشت شهید سلیمانی در آستان قدس رضوی تدارک دیده شده حضور خواهند یافت. در روز تشییع هم کلیه دانشجویان و مسئولان واحد مشهد، همانند آحاد مردم در این مراسم شرکت می‌‌‌کنند. امتحانات دانشجویان هم به دلیل تداخل با برگزاری مراسم به زمان دیگری موکول خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057413

وب گردی

وب گردی