صف به‌ صف قاسم‌ها پی خونخواهی تو

همه قاسم‌های نوجوان این‌سرزمین استوارتر از همیشه همانند همه همکلاسی‌های شهیدشان، آماده گرفتن انتقامی سخت در خط جهاد هستند و راهی را که از خون حاج‌قاسم‌ و یارانش سرخ است، ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار ایران، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام، آسمانی شد.

داغ شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، مرد روزهای سخت و سردار جبهه‌های دشوار، حرارتی است که در کرانه عشق مولای شهیدمان حسین، هرگز خاموش و سرد نخواهد شد.
اما چنان که رهبرعزیزمان با جملات عزتمندانه اش فرمود، به حول و قوهٔ الهی، کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد بود که او خود در همه عمر راه سیدالشهدا را می‌رفت.
در این مسیر سرخ، علم بر زمین نخواهد ماند و قاسم‌هایی که چشمشان به قاسم‌بن‌الحسن است، پرچم حاج‌قاسم را به دست خواهند گرفت و تا رساندن این پرچم به دست مبارک مولای جهان، آن انتقام‌گیرندهٔ بزرگ خون خدا، از پای نخواهند نشست.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کل کشور، رسیدن به پاداش سال‌ها مجاهدت خالصانه را به سردار شهیدمان و همه شیفتگان راه و منش او تبریک و تسلیت می‌گوید و اعلام می دارد همهٔ قاسم‌های نوجوان این‌سرزمین استوارتر از همیشه همانند همه همکلاسی های شهیدشان آماده گرفتن انتقامی سخت در خط جهادند و راهی را که از خون حاج‌قاسم‌ و یارانش سرخ است، ادامه خواهند داد.

و الله عزیز ذوانتقام

انتهای پیام/

کد خبر: 1057415

وب گردی

وب گردی