مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم گرامیداشت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس، اعضای هیأت رئیسه و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران شهیدش، ظهر امروز و پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد امام علی(ع) واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان، رؤسای مراکز و مدیران سازمان مرکزی و جمعی از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم، مداحان اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت و مرثیه خوانی پرداختند و یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است، در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان "میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با این سرباز اسلام" در مساجد و یادمان شهدای گمنام واحدها برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057425

وب گردی

وب گردی