پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد استان البرز به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

دکتر محمد حسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج طی پیامی، شهادت سردار سرفراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمد حسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج طی پیامی اقدام شنیع آمریکا را محکوم و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام رئیس واحد کرج آمده است: «و آنان که در راه خدا از وطن هجرت گزیده و در این راه کشته شده یا مرگ‌شان فرا می‌رسد، البته خدا رزق و روزی نیکویی نصیب‌شان می‌گرداند، که همانا خداوند بهترین روزی ‌دهندگان است.»

شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه نه فقط برای ملت ایران اسلامی بلکه برای آزادی خواهان جهان و ملت های مسلمان خاورمیانه خصوصاً مردم عزیز کشورهای محور مقاومت که سال های متمادی در آتش خون و جنگ سلطه، جهل و تزویر سوختند و با رشادت های این شهید سرفراز به ارمغان امنیت دست یافتند، سخت و جانکاه است. ایشان افتخارات بسیاری را کسب کردند که خداوند توفیقش را به هر کسی نمی دهد. افتخار نجات جان انسان ها بر هر آیین و مذهب و مسلکی بودند در اقصی نقاط کشورهای محور مقاومت، افتخار نجات حریم علوی وحسینی و زینبی از شر متحجرین داعشی، افتخار حفظ ثغور ایران اسلامی از دشمنان میهن، افتخار سالها جهاد و مجاهدت و تربیت انسان های خالص، متقی و ایثارگر در جهان اسلام و افتخارات بسیاری که زبان از شمردن آن ها عاجز است.

اینجانب این ضایعه عظیم را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج )، رهبر عظیم الشأن انقلاب(مد ظله العالی) و نیروهای مسلح کشور خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین خانواده محترم آن پاکباخته راه خدا تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن پیرو راستین حضرت اباعبد الله الحسین (ع) علو درجات و رضوان بهشت برین آرزو می کنم. راهش پر رهرو و نامش گرامی باد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057448

وب گردی

وب گردی