آمریکا توان ایستادگی در منطقه را ندارد/ پرونده مذاکره بسته شد

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی ضربه محکمی به راهبرد مذاکره وارد شد و غرب‌گراها اصلا قدرت بیان این موضوع را ندارد.

حمزه دستیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تاثیرات بین‌المللی شهادت سردار سلیمانی برای ایران گفت: عروج آسمانی این شهید والامقام اثرات مثبتی برای کشورمان در عرصه بین‌الملل خواهد داشت همچنین برای تقویت محور مقاومت موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا احمقانه سردار سلیمانی را به شهادت نرسانده است اظهار کرد: آخرین اقدام ممکن آمریکا علیه ایران شهادت سردار سلیمانی بود زیرا ترور افراد مهم نظامی هر کشوری آخرین ضربه به دشمن محسوب می‌شود.

دستیار افزود: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی قصد جلوگیری از فعالیت‌های خطرناک یا انتقام بزرگی را در نظر داشته است. انتقام بزرگ آمریکا نیز مربوط به از بین رفتن منافعش در جنوب غرب آسیا، تقویت جبهه مقاومت و نابودی داعش توسط سردار سلیمانی می‌شود.

وی درباره تحت فشار قرار گرفتن آمریکا از سوی راهبردهای شهید سردار سلیمانی گفت: آمریکا توانایی ایستادگی در منطقه را ندارد و در حال جمع کردن سفارت خود از عراق است، همچنین از سوریه نیز خارج شد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: این اتفاق منجر به ایجاد اتحاد و انسجام بین مردم ایران شد. روزنامه‌ها و تمام شخصیت‌ها در برابر عروج آسمانی این سردار اسلام موضع یکپارچه‌ای داشتند. ملت با شهادت حاج قاسم سلیمانی به این نتیجه رسیدند که چرا باید استکبارستیز باشند همچنین باورها و آرمان‌های آن‌ها زنده شده است.

دستیار به تبعات شهادت سردار سلیمانی برای آمریکا اشاره کرد و گفت: این کشور در منطقه به حالت دفاعی فرو خواهد رفت و نیروهایش را برای ندادن تلفات، کم‌تر خواهد کرد. حتما انتقامی در راه است به همین دلیل حضور بیشتر آمریکا در منطقه منجر به خسارت‌های فراوانی برای آن خواهد شد. شهادت این سردار اسلام چهره واقعی آمریکا را در عرصه بین‌الملل نشان داد و ملت‌های جهان از آن باخبر شدند.

وی درباره اینکه ترور سردار سلیمانی چه تاثیری بر جبهه مقاومت خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهادت سردار جبهه مقاومت منجر به پاسخگویی به اقدامات آمریکا در بالاترین سطح خواهد شد تا انتقام از دست رفتگان خود را بگیرند پایان این اقدامات نیز شاید ختم به نابودی رژیم صهیونیستی شود.

دستیار عنوان کرد: سردار سلیمانی و ابومهندس دو ظرفیت لشگری بودند. خصوصا ابومهندس که از مسئولان نظامی عراقی بود و در خاک خود توسط آمریکایی‌ها ترور شد. تجاوز به هر کشوری نقض حقوق بین‌الملل است که باید برای این امر به سازمان ملل فشار آورد تا متجاوزان را جریمه کند که البته مطمئن هستیم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقلبا تاکید بر اینکه دلخوش کردن به سازمان‌های بین‌المللی که خود آمریکا ایجاد کرده کار باطلی است، گفت: این کشور از نظر حقوق بین‌الملل حق ندارد که از ورود مسئولان ایرانی به خاک خود جلوگیری کند؛ اما چنین اعمالی از آن سر می‌زند. عربستان نیز حق ندارد به یمن حمله کند ولی می‌بینیم که هر روز جنایت جدیدی را در یمن رقم می‌زند.

وی افزود: پروتکل سازمان‌های بین‌المللی در نظر دارند تا کشورهای ضعیف در دستان ابر قدرت‌ها قرار بگیرند.

دستیار درباره اینکه عده‌ای بعد از شهادت سردار سلیمانی به دنبال مذاکره هستند تا از جنگ میان ایران و آمریکا جلوگیری شود گفت: بیشترین فشار از عروج آسمانی سردار اسلام متوجه جبهه غرب گراست زیرا دولت و روحانی اکنون اصلا قدرت بیان این موضوع را ندارد چون تمام خواسته مردم، انتقام خون سردار سلیمانی است.

وی تصریح کرد: پرونده مذاکره نه تنها تا سال1400 بسته شد بلکه هرگز حل کننده انتقام خون حاج قاسم سلیمانی نخواهد بود. کسی اکنون قدرت ندارد در برابر خواسته مردم بایستد، ملت درخواست دارند تا انتقام سردار اسلام زودتر گرفته شود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان تاکید کرد: مردم ایران و منطقه در اوج نفرت به آمریکا قرار دارند، شهادت حاج قاسم سلیمانی ضربه محکمی به راهبرد مذاکره وارد ساخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057453

وب گردی

وب گردی