مراسم میثاق با «سپهبد سلیمانی» در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم میثاق با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم میثاق با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت

مراسم سوگواری و بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور هیأت رئیسه، کارکنان و دانشجویان در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت برگزار شد.

تلاوت قران، زیارت عاشورا، روضه خوانی و قرائت فاتحه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

با حضور هیأت رئیسه و جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، مراسم میثاق با شهید سرفراز سپهبد قاسم سلیمانی در مزار پنج شهید گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه حکام رژیم آمریکای جنایتکار بر ادامه راه آن شهید تأکید و با شهید سلیمانی عهد و میثاق بستند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد

در پی اقدام وحشیانه و تروریستی آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم عزاداری با حضور هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد خرم آباد در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی مرادیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این مراسم گفت: باور ما این است و خداوند بزرگ نیز در قرآن کریم بر این باور تأکید دارد که مردان خدا اگر چه به ظاهر ممکن است از این دنیا مفارقت کنند و در مسیر خدا به شهادت برسند، ولی این مفارقت ظاهری به معنای اتمام اثر گذاری آنها نخواهد بود و ما ادامه اثر گذاری آنها را پس از شهادت شان می بینیم و به فضل الهی اثری که شهادت سردار سلیمانی در جبهه مقاومت خواهد گذاشت از زمان حیاتش بیشتر خواهد بود.

در ادامه این مراسم، شرکت کنندگان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه ازاد اسلامی واحد خرم آباد با قرائت بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا و همراهان پلیدش، پرچم های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با حضور در مراسم میثاق با سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی ضمن محکومیت ترور این سرباز جان‌برکف توسط آمریکای جهان خوار با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که در جوار گلزار شهدای گمنام آرمیده در خاک این واحد دانشگاهی برگزار شد، سخنرانان به بیان ویژگی‌های این سردار رشید سفرکرده به معراج پرداخته و نسبت به عواقب سخت و دامن‌گیر این اقدام کور و حماقت‌آمیز هشدار دادند.

در این مراسم که با مداحی و نوحه‌خوانی همراه بود شرکت‌کنندگان با قرائت بیانیه‌ای بر آمادگی خود برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب تأکید کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

آیین گرامیداشت و میثاق با آرمان های بلند سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، روحانیون معزز، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: با شهادت سردار سلیمانی قلب همه مظلومان عالم به درد آمد. سردار سلیمانی ذوب شده در ولایت و متعلق به هیچ جناح و خطی نبود.

مداحی، قرائت فاتحه و سوگواری در فراق این سردار رشید اسلامی از دیگر برنامه های این آیین بود.

دانشگاه آزاد اسلامی قم

مراسم یادبود سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با فریضه نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا مستشاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد قم، دکتر سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان در مسجد الرسول (ص) مجتمع دانشگاهی پردیسان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم حاضران در جوار شهیدان گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قم، یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داشتند و در سوگ از دست دادن آن سردار سر افراز، اشک ماتم ریختند و در پایان بیانیه ای از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم قرائت شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم میثاق با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد یاسوج برگزار شد.

در این مراسم دکتر کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار حاج قاسم سلیمانی را اسوه و الگوی مقاومت خواند و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری سردار سلیمانی شهید زنده و به تعبیر سید حسن نصرالله سیدالشهداء قرن حاضر است.

وی اظهار داشت: آمریکای جهانخوار و شیطان بزرگ و به دستور ترامپ مجنون و دیوانه دست به این اقدام بزدلانه زد و از این اقدام دنیا در بهت و حیرت و ما در غم و اندوه سردار سلیمانی هستیم.

دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین قنادزاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان کرمان در آیین نکوداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی در تمام میدانها بر ایمان و اعتقادات تاکید داشت و آن را محور قرار می‌داد و توکل و توسل او در تمامی شرایط باعث پیروزی او شد.

وی فرماندهی بر قلب‌های نیروها را یکی از ویژگی های خاص در فرماندهی سردار سلیمانی دانست و تأکید کرد: نه تنها ایرانی‌ها که ملت‌های مسلمان منطقه به شدت به سردار سلیمانی عشق می‌ورزند و او بر قلب‌ها فرماندهی می‌کند، لذا می بینیم بعد از ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی این حجم از اندوه و مصیبت در تمام اقشار مردم بی سابقه است.

دانشگاه آزاد اسلامی بم

مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور هیأت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم در محل نمازخانه برگزار شد.

در این مراسم حجـت الاسلام و المسلمین حسین پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: سردار بزرگ اسلام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی، نماد عینی صلابت، قدرت، ایمان، مردمداری، ایستادگی، ولایتمداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار بود.

وی ادامه داد: این شهید سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بر حسب ضرورت و وظیفه دینی و انقلابی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف به دفاع از دین و ارزش‌های انسانی و انقلابی پرداخت و خود را سرباز مکلف و حلقه به گوش رهبری و تبعیت از فرامین ایشان را در جهت تداوم راه مقاومت بیان کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا...آملی

مراسم میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا...آملی با سردار شهید قاسم سلیمانی‎ برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

در پی شهادت جانسوز سردار سرافراز اسلام، دانشگاهیان واحد اسلامشهر پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با تجمع در محوطه سایت مرکزی واحد اسلامشهر، ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط آمریکا را محکوم کرده و به انتقام سخت، تحت فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفتند.

دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، حجت الاسلام والمسلمین رحیم نوروزی معاون نهاد مقام معظم رهبری در واحد اسلامشهر همراه با جمعی از معاونان، مسئولین، کارکنان و اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی در کنار دانشجویان بسیجی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» و ... خواستار برخورد قاطع و کوبنده به این اقدام ددمنشانه استکبار جهانی شدند.

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

مراسم میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با آرمان های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور گسترده مسئولین، دانشجویان، اساتید و کارکنان و جمعی از مردم شهید پرور مشهد دراین دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان اقدام تروریستی امریکا در به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را محکوم کردند و با آرمان های این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی ساری

مراسم میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) این واحد دانشگاهی با حضور هیأت رئیسه، کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی بابل

مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در این مراسم گفت: شهادت تزریق خون است بر پیکره اجتماع و حب به وطن، عشق به ولایت و رهبری مهمترین ویژگی سردار خوبی ها سردار سلیمانی بود که با شهادت به حقش رسید.

موسوی گفت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود، سپهبد سلیمانی عاشق رهبری و شهادت بود رفتارخوش، فداکاری، ایثارگری وخدمت به خلق از بهترین خصایص کاری و اخلاقی ایشان در دوران خدمت بود.

دانشگاه آزاد اسلامی نکا

مراسم میثاق با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور هیأت رئیسه، اساتید، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا برگزار شد.

دکتر ارشاد صادقی طوسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نکا در این مراسم گفت: تروریسم بین الملل به سرکردگی آمریکا بار دیگر برگ ننگینی از چهره پلید خود با شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی مردم ایران به جای گذاشت. آنها با این ترور ذلیلانه خود، دنیا را یک گام به سمت نابودی اسرائیل و امپریالیسم نزدیکتر کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

با حضور هیأت رئیسه و جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد مراسم میثاق با شهید سرفراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار قبور مطهر پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه آمریکای جنایتکار بر ادامه راه آن شهید والا مقام تأکید و عهد و میثاقی مجدد بستند.

دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب

در پی شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به سوگواری پرداختند.

معاونان، مدیران ستادی و کارکنان واحد تهران غرب ضمن عزاداری و سوگواری برای این ضایعه بزرگ، اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی را محکوم کردند.
ختم قرآن، نصب بنر، سیاه پوش کردن دانشکده ها، پخش قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های واحد دانشگاهی تهران غرب بود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

حجت الاسلام محسن ابراهیمی در مراسم میثاق با سردار شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، با اشاره به جانفشانی های این شهید عزیز گفت: رشادت های حاج قاسم سلیمانی در حفظ ارزش های انقلاب و اسلام حد و مرز نداشت و این مساله یکی از دلایل مهم کینه توزی دشمنان نسبت آن شهید عالی مقام بود.

وی تلاش های تأثیرگذار این سردار بزرگ اسلام در جبهه مقاومت را بی نظیر خواند و گفت: هوشیاری و راهبرد ویران کننده این فرمانده، دشمنان اسلام را با یاس و نا امیدی همراه ساخته بود و امروز با شهادت این بزرگ مرد، درخت مقاومت با قطره قطره خونش به ثمر نشست و دیگر آمریکای جهانخوار، روی آرامش و آسایش را نخواهد دید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057456

وب گردی

وب گردی