جنایتکاران آمریکایی منتظر انتقامی سخت باشند

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی آمریکایی که منجر به شهادت سردار سلیمانی و دیگر شهدای حادثه‌ اخیر است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تشکل‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای منتشر کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: در ایام یوم اللّه نه دی، روز بصیرت و پیوند امام و امّت، این بار امّت اسلامی به سوگ فرزند برومندش، حاج قاسم نشست. رهبر انقلاب می‌فرمایند: «شهید سلیمانی چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه او هستند.»

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: این داغ بسیار تلخ و جانکاه است ولی شیرینی پیروزی و فتح، کام مستضعفین عالم را شیرین و کام دشمنان را تلخ‌تر خواهد کرد، امروز حاج قاسم به خیل عظیم یاران دیرین خود پیوست و ما یقین داریم که دستش در یاری و نصرت دین خدا بازتر شده است.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: خون پاک شهیدان مظلوم حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران غریبشان بر زمین ریخت تا در زمانی که عده‌ای با خوش‌خیالی و سفاهت تمام باز هم دم از مذاکره با رژیم جنایتکار و سفاک آمریکا می‌زنند، بفهمند که به دشمن نمی‌توان اعتماد کرد و امروز باری دیگر دست چدنی در زیر دستکش مخملی دشمنِ هویت و موجودیت نظام اسلامی بر همگان عیان شد. خوشا به غیرت این شهیدان عزیزمان که تا زمزمه‌ مذاکره‌ مجدد و نوشاندن جام زهری دیگر به امام و ام‍ّت را شنیدند، این بار نه با زبان که با خون خود، بصیرت را معنا کردند و حاشا به غیرت و شرافت برخی خودفروختگان داخلی که معلوم نیست تا کی قرار است خواب آشفته‌ کدخدا ببینند.

در بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی اخیر آلودند. این جمله‌ امام عزیزمان به سان آبی بود بر آتش افروخته شده در دلمان که با تمام وجود به آن عمل خواهیم کرد. قطعاً مسئولیت این جنایت فقط متوجه شخص ترامپ نیست و این شروع مبارزه‌ای سخت و همه‌جانبه با استکبار جهانی خواهد بود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: امروز فتح الفتوح انقلاب اسلامی و فرزندان پاک آن همچون حاج قاسم و ابومهدی، دل‌های جوانانی است که نه جنگ دیدند و نه در فتنه‌های قبل، سن آنچنانی داشتند؛ ولی به عنایت و نظر خاص امام عصر (عج) و شهدای عزیز، با قدرت و قوّت بیشتری نسبت به قبل بر سر آرمان‌های این نظام مقدّس اسلامی می‌ایستند و ان شااللّه این پرچم را با جلوداری امام خامنه‌ای عزیز و به دست مجروح ایشان به دستان مبارک امام عصر (عج) خواهند رسانید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057480

وب گردی

وب گردی