شهردار تهران تذکر گرفت

عضو شورای اسلامی شهر تهران به شهردار تهران به خاطر وضعیت نامعلوم هیأت مدیره شرکتها و سازمان های تابعه تذکر داد و خواستار رفع این مشکلات شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که وضعیت شرکتها و هیات مدیره سازمانهای شهرداری تهران مناسب نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نسبت به ترکیب و وضعیت هیات مدیره های سازمان ها و شرکتهای شهرداری تهران به شهردار تهران تذکر می دهم.

فخاری ادامه داد: از شهردار تهران می‌خواهم نسبت به موضوع اعضای هیات مدیره شرکت شهروند رسیدگی ویژه شود.

وی افزود: شهردار تهران موظف است تا گزارش این پیگیری و اقدامات لازم را به شورای اسلامی شهر تهران ارایه کنند.

همچنین محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در تذکری در یکصد و هفتمین جلسه شورای شهر گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست دیکتاتور زمان ما انجام گرفت و جنایت او در حالی بود که در کشور عراق این اقدام را انجام داد و امیدوارم که روح بلند این شهدا با روح شهدای کربلا همراه باشد.

وی به شهرداری تهران درباره برنامه سوم توسعه در حوزه هوشمندی و جایگاه آن در توسعه پایدار شهری تذکر داد و گفت: علیرغم تصویب این برنامه در شورای شهر حناچی اقدامی انجام نداده و گزارشی ارائه نشده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: در مورد کاهش دکل‌های رادیویی و تسهیل برقراری ارتباطات همچنین تبصره‌هایی از بودجه 98 شهرداری گزارش عملکرد ارائه نداده در حالی که 9 ماه است از تصویب مصوبات در این زمینه‌ها گذشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057498

وب گردی

وب گردی