شهادت سردارسلیمانی تحولات مهمی را در منطقه رقم خواهد زد

فرزند فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) شهادت سردار سلیمانی را ضامن ایجاد تحولات مهم در خاورمیانه دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد اردبیل،‌ فاطمه نوعی اقدم در مراسم میثاق با سردار قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: در طول تاریخ شاهد آن بودیم که خون هیچ مظلومی به هدر نرفته و به ثمر نشسته است. باور داریم که خون سردارسلیمانی هم تحولات مهمی را در منطقه رقم خواهد زد، تحولاتی که شاید بدون شهادت ایشان امکان پذیر نبود. امروز همه جزو خانواده شهدا هستیم و شادی دشمن از شهادت سردار سلیمانی مشابه خوشحالی کفتارها از مرگ شیر است.

این فارغ التحصیل واحد اردبیل ادامه داد: امروز همه ملت های منطقه و افراد آزادیخواه جهان به خونخواهی این شهید بزرگوار و در برابر جنایت‌های آمریکا به پا خواسته اند. خون این شهید ما را قدرتمند‌تر جسورتر و منتقم‌تر از گذشته کرده است. حقانیت خون این شهید بزرگوار را در وحدت ملی اتحاد منطقه‌ای و تقویت محور مقاومت شاهد هستیم و پیوند برادری ملت ایران و عراق با شهادت این دو برادر در کنار هم بیش از پیش شده است.

فرزند فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه افزود: سردار سلیمانی در حوزه خود صاحب سبک بوده و به یک جریان فرهنگ و ادبیات تبدیل شده است. فرهنگ و ادبیاتی که دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان خود هم نمی توانند آن را از ذهن ملت پاک کنند. ایشان در تمامی با مبارزات خود همواره به خداوند متعال توکل کرده و فرمانده خود را حضرت زینب می‌دانستند که این توکل توان و عزم بسیار راسخی را در قلبشان به وجود آورده بود.

وی خاطر نشان کرد: از خصوصیات بارز سردارسلیمانی ولایت‌پذیری و فرمانبرداری از رهبر انقلاب است که بارها به آن اذعان کرده است و ما هم همانند این سردار از دست رفته نباید حسین زمانه خود را تنها بگذاریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057519

وب گردی

وب گردی