نا‌‌م‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری بخش‌‌‌‌‌‌هایی از واحد تهران غرب به نام سردار شهید سلیمانی

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران غرب گفت: سه ساختمان مجزا مختص به واحد تهران غرب در غرب تهران داریم. درصددیم تا با تایید شورای فرهنگی واحد، بخش‌‌‌هایی از مجموعه واحد تهران غرب را به نام سردار شهید قاسم سلیمانی تغییر دهیم. 

سید حسین پیشگر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران غرب در گفت‌‌‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌‌‌‌های این واحد دانشگاهی درباره بزرگداشت سردار سلیمانی گفت: از جمعه صبح که خبر شهادت سردار سلیمانی منتشر شد کل واحد با کمک بسیج دانشجویی، سیاه‌پوش شده و نقاط مختلف دانشگاه به عکس سردار سلیمانی مزین شد.

وی تشریح کرد: چهارشنبه(18 دی‌‌‌ماه) بسیج اساتید با حضور یکی از فرماندهان سپاه، مراسمی را در بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار می‌‌‌کند. تا پایان هفته مراسم قرائت و ختم قرآن برای شهید سلیمانی خواهیم داشت. سه‌‌‌شنبه صبح، مراسم زیارت عاشورا در واحد تهران غرب برگزار می‌‌‌‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران غرب درباره حضور دانشجویان این واحد دانشگاهی در مراسم تشییع سردار سلیمانی اظهار کرد: برای حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی، هماهنگی‌‌‌های لازم انجام شده و وسیله ایاب و ذهاب برای حضور کارمندان و دانشجویان در نظرگرفته شده است. فردا کلیه امتحانات دانشجویان لغو شده و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

پیشگر تاکید کرد: سه ساختمان مجزا مختص به واحد تهران غرب در غرب تهران داریم. درصددیم تا با تایید شورای فرهنگی واحد، بخش‌‌‌هایی از مجموعه واحد تهران غرب را به نام سردار شهید قاسم سلیمانی تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تبادلات دشمن را در منطقه برهم زد و موجب شکل‌گیری بیداری اسلامی شد. شهدای مدافع حرم انقلاب را به نسل‌های بعد منتقل می‌کنند. انقلاب اسلامی بر‌خلاف نظریه‌پردازان که اعتقاد داشتند نسل‌های سوم و چهارم انقلاب‌ها موجب شکست آن انقلاب می‌شوند، توانست ارزش‌های خود را به نسل‌های بعدی منتقل کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران غرب درباره نحوه ارائه ارزش‌‌‌های شهدای مدافع حرم به نسل جوان دانشجو خاطرنشان کرد: در حال حاضر، درسی به عنوان دفاع مقدس در دانشگاه‌‌‌‌‌‌های ما تدریس می‌‌‌شود. این واحد درسی بهترین بخش برای ارائه فعالیت‌‌‌‌‌‌های سپاه قدس و ارزش‌‌‌های مدافعان حرم در دفاع و حراست از مرزهای ایران به نسل جوان دانشجوست تا به طور علمی و صحیح با نقش استراتژیک مدافعان گمنام حرم آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057524

وب گردی

وب گردی