محور مقاومت با انگیزه مضاعف به راه خود ادامه می‌دهد

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شیراز، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: شهادت سردار رشید اسلام، سردار دلها، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده ایشان و تمامی ملت غیور ایران تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

آنگونه که مقام عظمای ولایت در پیام خود فرمودند انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک سردار سلیمانی آغشتند.

هدف استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، بدون تردید، نابودی خط مقاومت بوده و هست ولی غافل از اینکه این راه با انگیزه‌ای مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و با خون این عزیزان، درخت مقاومت آبیاری می شود بدون شک وعده­ خدا نزدیک است و پیروزی از آن مجاهدان این راه مبارک است.

خباثت و حماقت آمریکایی های تروریست در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، ملت های آزاده ی جهان را بیدارتر می کند و حقیقت کلام امام راحل (ره) که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است را بیش از پیش درمی یابند.

دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، دوشادوش ملت بزرگ و شهیدپرور ایران، پشت سر مقتدای خویش و رهبر آزادگان جهان، با ابراز انزجار از این اقدام و با فریاد رسای " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" منتظر "انتقام سخت" می ماند.

و اطمینان دارد خون این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان در پی خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057562

وب گردی

وب گردی