مسیرهای تعیین‌شده برای مسافران مهرآباد در روز تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد با اشاره به مسیرهای تعیین شده برای مسافران فرودگاه مهرآباد، اعلام کرد: فعالیت فرودگاه مهرآباد در روز تشییع پیکر سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و مسافران 2 ساعت زودتر در فرودگاه حاضر شوند.

‌به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، تمهیدات ترافیکی در محدوده فرودگاه مهرآباد اعمال می‌شود.

با توجه به تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در محدوده میدان آزادی و بخشی از مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد‌، پلیس مسیر‌هایی برای دسترسی مسافران به این فرودگاه در نظر گرفته است.

‌با توجه به ورود پیکر شهید سردار سلیمانی در بعد از ظهر امروز به فرودگاه و احتمال اختلال ترافیکی در محدوده فرودگاه خواهشمندیم مسافران پروازهای ساعت 19:00 ‌به بعد جهت انجام به‌موقع عملیات پروازی 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند؛ روز دوشنبه نیز با توجه به برگزاری مراسم بدرقه پیکر سردار سلیمانی در محدوده میدان آزادی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود

‌با توجه به اینکه خدمات پروازی و فرودگاهی‌ فرودگاه مهرآباد ‌تعطیل نخواهد بود و پروازهای این فرودگاه در زمان مقرر و برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود، از این رو مسیرهایی برای ورود و خروج مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در نظر گرفته شده است.

مسافرانی که قصد رفتن به فرودگاه را دارند باید از بزرگراه شهید ستاری به سمت جنوب وارد جاده مخصوص شده و در ادامه از ورودی فرودگاه به سمت ترمینال‌ها ‌ادامه مسیر دهند و برای خروج مسافران از خیابان معراج وارد ضلع جنوبی بزرگراه آزادی شده و از خیابان سعیدی ادامه مسیر بدهند.

‌پروازها در ساعت برنامه ریزی شده انجام می‌شود با این حال با شرکت‌های هواپیمائی مذاکره شده است که کانترها پذیرش مسافر را در ترمینال فرودگاه تا آخرین لحظه ممکن باز بگذارند و مسافران را پذیرش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057584

وب گردی

وب گردی