دانشگاه آزاد اسلامی مدیون رشادت‌های شهداست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان گفت: امنیت مثال‌زدنی جامعه مرهون فداکاری شهداست و دانشگاه آزاد اسلامی خود را مدیون این رشادت‌ها می‌داند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد لاهیجان، سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، در دیدار با خانواده شهید دانشجو محمد مهدی‌پور اظهار کرد: شهدا از بزرگ‌ترین سرمایه‌شان در راه خدا، اسلام و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی گذشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به اینکه دانشجوی متعهد محمد مهدی‌پور از افتخارات شهرستان لاهیجان است، ادامه داد: از مهم‌ترین وظایف دانشگاهیان، پیروی و دنباله‌روی از اهداف آنهاست و در دیدار با خانواده معظم شهدا سعی می‌کنیم با آرمان‌های والای آنها تجدید بیعت کنیم.

شهدا اسوه‌های جامعه هستند

پدر شهید مهدی‌پور نیز شهدا را اسوه‌های جامعه دانست و گفت: فرزند من دانشجوی دانشگاه تربیت‌معلم بابل بود که برای دفاع از اسلام و کشور دانشگاه را ترک کرده و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت.

وی، حسن خلق، برخورد محبت‌آمیز و فروتنی را از ویژگی‌های فرزند شهیدش دانست و ادامه داد: در یکی از شب‌ها هنگامی که در نماز با صدای خوش دعا می‌خواند، احساس از کار افتادن قلب به من دست داد و پس از مدت کوتاهی از آن شب، فرزندم شربت شهادت را نوشید.

مهدی‌پور با بیان اینکه دانشگاهیان به وظایف خویش آشنا هستند، متذکر شد: باید قبل از دانشگاه و در کلاس‌های درس دانش‌آموزان را برای آینده انقلاب اسلامی تربیت و بر روی فرهنگ آنان کار کرد.

گفتنی است،‌ شهید محمد مهدی‌پور ۲۶ اردیبهشت‌ ۱۳۶۴ در ماهوت عراق - عملیات کربلای ۱۰ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057590

وب گردی

وب گردی