طلاب در عرصه‌های علمی و عملی سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران ولایتمداری را از شاخصه های مهم سردار سلیمانی دانست و گفت: طلاب در عرصه های علمی و عملی سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی‌صادق ضمن تسلیت عروج ملکوتی سردار جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی منحصر به فرد بود.

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران با اشاره به اینکه سردار سلیمانی جمع همه فضائل و ویژگی های رزمندگان و شهدای عزیز بود، ادامه داد: سردار سلیمانی اسطوره خلوص و معنویت و آیینه مجاهدت در راه خدا بود.

حجت الاسلام رحیمی صادق به ابرهای اشکبار چشمان نافذ سردار آسمانی در فراق یاران و همرزمانش اشاره کرد و ادامه داد: آن چیزی که چهره نورانی ایشان را به خورشیدی درخشان تبدیل کرده بود ولایتمداری این سرباز ولایت بود.

وی افزود: سردار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی معتقد بود هر آنچه رهبر انقلاب بیان می فرمایند کلام الهی و امام زمان(عج) است بنابراین ولایتمداری ویژگی خاصی بود که شخصیت ای سردار شهید را بسیار مطرح کرد.

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران دلسوزی و مردم داری را یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی این بزرگ مرد برشمرد و گفت: با همه سختی ها و گرفتاری هایی که سردار سلیمانی در جبهه مقاومت داشت اما زمانی که حادثه سیل خوزستان پیش آمد ایشان بدون هیچ تکلفی با همان لباس هایش وارد آب شد و با دلداری مردم سیل زده به همدردی با آنان پرداخت.

حجت الاسلام رحیمی صادق هوشمندی و طراحی سردار در مواجهه با دشمنان را از دیگر ویژگی ها بیان کرد و ادامه داد: سردار سلیمانی نه تنها یک فرمانده جنگی بلکه یک سیاستمدار و استراتژیست بود.

وی با تاکید بر اینکه طلاب در عرصه های علمی و عملی شهید سردار سلیمانی را الگو و سرمشق خود قرار دهند، اظهار کرد: سردار سلیمانی می فرمود هر کسی که آرزوی شهادت دارد باید در همین زندگی دنیایی شهید شود و شهید شدن با رفتار و حضور در صحنه تلاش و دلسوزی برای مردم محقق می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1057591

وب گردی

وب گردی