آمادگی دانشجویان برای اعزام به خط مقدم نبرد با آمریکا

جمعی از تشکل‌های دانشجویی سیستان و بلوچستان در نامه‌ای خطاب به فرمانده نیروی قدس سپاه اعلام کردند: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان آمادگی خود را برای اعزام به خط مقدم درگیری با آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان نامه‌ای خطاب به سردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارسال کردند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: بار دیگر در نتیجه اقدام از سر ترس و ذلت بار دولت تروریستی آمریکا شاهدیم که یکی از فرزندان این ملت و دانش آموختگان مکتب حضرت روح الله آسمانی شد و کام مردم و جامعه اسلامی ایران و تمام ملت‌های مستضعف عالم را تلخ کرد و بطور قطع یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ر ا رقم زد. این تلخی هر چند فراموش شدنی نیست و بار دیگر داغ امام راحل را برای ما تازه نمود ولیکن شاهد خواهیم بود که نتایج تلخ‌تری برای دشمنان این ملت به بار خواهد داشت.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: یادمان می‌آید پس از رحلت جانگداز امام عظیم الشان راحل چگونه دشمن شادی می‌کرد و در خیال باطل خود پایان انقلاب را خیال پردازی می‌کرد؛ اما خداوند توفیقاتی به رهبر انقلاب عطا فرمود که تا به امروز کشتی انقلاب را با صلابت به پیش برده و به اینجا رسانده اند. حال که حاج قاسم از میان مان پر کشید باورمان این است که این نهاد مقدس و انقلابی همچون گذشته امید مستضعفان عالم خواهد بود چرا که فرمانده ای مقتدر و باصلابت همچون شما دارد.

دانشجویان در این نامه بیان کردند: تقدیر اینگونه رقم خورد که در گام دوم انقلاب اسلامی حاج قاسم دیگری سکان هدایت جبهه مقاومت را به عهده گیرد و با رشادت قاسم وار خود خار چشم دشمنان جریان مقاومت باشد. بی‌شک برای حاج قاسم سرنوشتی جز شهادت متصور نبوده و این مزد سال‌ها مجاهدان مردان خداست و اینگونه است که اینان پس از شهادت اثرگذاری شان افزایش می‌یابد، هم در جبهه خودی و هم بر جبهه دشمن جوشش و بیداری‌ای که خون حاج قاسم ایجاد می‌کند بدون شک پیروزی‌های محور مقاومت و شکست‌های جریان شیطان را را به 2 عرصه قبل و بعد از شهادت ایشان به فرماندهی شما تقسیم خواهد کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: امام خامنه ای(مدظله العالی) در حکم انتصاب شما فرمودند: «برنامه‌ی آن نیرو عیناً همان برنامه‌ی دوران فرماندهی شهید سلیمانی است»، برای دشمن چه شکستی بالاتر از اینکه با وجود پذیرفتن هزینه انتقام سخت انقلاب اسلامی نیروی سرافراز قدس به فرماندهی شما مسیر خود را با قدرت و هچون گذشته بپیماید.
در این نامه آمده است: در حال حاضر دشمن به وحشت افتاده و این را می توان در التماس های جنایتکاران آمریکایی با ارسال پیام ها و واسطه های متعدد مشاهده کرد. داغ سنگین است و تسلای آن جز انتقام ی سخت نخواهد بود. پاسخی که به فرموده رهبر عزیزمان "دشمنانی نفس های آخر دشمنی شان را میکشند" پرونده این رژیم تروریستی را در هم پیچد. که البته ملت ایران اسلامی نیز جز این از شما به عنوان فرمانده ی پرورش یافته مکتب امام (ره)، دفاع مقدس و شهید حاج قاسم انتظار ندارند. این حداقل خواسته ما دانشجویان از شما که برای ما تجلی حاج قاسم هستید خواهد بود که امریکا در هیچ کجای عالم احساس آرامش نکرده و خواب راحت رابرای آنها به کابوس مبدل سازید تا شاید اینگونه از داغ دلمان کاسته شود.

در بخش پایانی این نامه آمده است: برای ما قاسم هنوز زنده است. وی از میان مان نرفته چرا که فرمانده ای مقتدر و با صلابت همچون حاج قاسم در میان مان حضور دارد، به همین منظور ما دانشجویان ضمن دعای خیر و آرزوی توفیقات الهی برای شما، اعلام می‌داریم شما همچون حاج قاسم برایمان عزیز خواهید بود و آمادگی خود را برای سربازی ولایت و انقلاب اسلامی تحت فرماندهی جنابعالی و اعزام به خط مقدم درگیری با آمریکای جنایتکار اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057607

وب گردی

وب گردی