شهادت سردار شهید سلیمانی آغاز افول قدرت آمریکا در منطقه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار: ترامپ نادان خیال می‌کند که با شهادت این سردار بزرگ پیروز شده، اما این واقعه عظیم آغاز پایان حضور آنها در منطقه و افول قدرت آمریکا خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد جویبار، داریوش حمیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، ظهر امروز در مراسم میثاق دانشگاهیان با سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی جویبار برگزار شد با بیان اینکه شهید سلیمانی مغز متفکر میدان‌های نبرد با رژیم بعث عراق، طالبان، داعش، تکفیری‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی به صحنه‌گردانی آمریکای خبیث بود، گفت: ترامپ نادان خیال می‌کند که با شهادت این سردار بزرگ پیروز شده، اما این واقعه عظیم آغاز پایان حضور آنها در منطقه و افول قدرت آمریکا خواهد بود.

وی، آبیاری درخت ۴۰ ساله انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط خون این سردار شهید را مهم دانست و یادآور شد: حاج قاسم حقیقتاً سردار دل‌های میلیون‌ها انسان آزاده و آزادیخواه در کل دنیا و به‌خصوص محور مقاومت و ایران اسلامی بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی را باشکوه‌ پیش‌بینی کرده و افزود: مردم این سرزمین ثابت می‌کنند که همواره قدردان انسان‌های مؤمن، خدوم و ولایتمدار هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057608

وب گردی

وب گردی