سردارسلیمانی نماد مقابله با استکبار بود

مدیر حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید گفت: سردار بزرگ اسلام شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، نماد عینی صلابت، قدرت، ایمان، مردمداری، ایستادگی، ولایتمداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اقلید، حجـت‌الاسلام میثم پاکبین مدیر حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اقلید در مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: سردار بزرگ اسلام شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، نماد عینی صلابت، قدرت، ایمان، مردمداری، ایستادگی، ولایتمداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار بود.

وی ادامه داد: این شهید سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر حسب ضرورت و وظیفه دینی و انقلابی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف به دفاع از دین و ارزش‌های انسانی و انقلابی پرداخت و خود را سرباز مکلف و حلقه به گوش رهبری و تبعیت از فرامین ایشان را در راستای تداوم راه مقاومت بیان کرد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند و با آرمان‌های این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و تعدادی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057628

وب گردی

وب گردی