خونخواه قطرات ریخته شده خون مجاهدان هستیم

رئیس شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو بهارستان تهران در پی به شهادت رسیدن سردار سلیمانی گفت: مردم هیچ هراسی به دل راه ندهند چراکه ما خونخواه قطرات ریخته شده خون مجاهدان مخلص خدا هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن مقدس، رئیس شعبه 103 دادگاه کیفری 2 بهارستان تهران در پی شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط امریکای تروریسم،خطاب به برادران و خواهران مسلمان و آزادیخواه گفت: حاج قاسم سلیمانی، عزیز و حبیب خدا بود، نور خدا در سیمای او بود و تمام عمر او برای خدا و در مسیر خدا سپری شد.

وی افزود: حاج قاسم حجتی از حجت های خدا بود و تمام ذهن و روح او خدا بود و بر همین مبنا هم توانست شقی ترین موجودات دنیا ، داعشی که در خوی توحش نظیری نداشتند و سرشار از خباثت و شیاطین مجسمی بودند که وعده انها توسط امیر مومنان داده شده بود را به درک برساند.

این قاضی دادگاه گفت: قدمهایی که حاصل خدا بود و دستهایی که مامور خدا بودند یعنی همان اقا و سرداری که حبیب خدا بود ان موجودات خبیث را که از سوی تمامی شیاطین عالم خلقت خصوصا شیطان بزرگ امریکای جنایتکار و نطفه حرامش اسرائیل که سردمدار جنایت و خوی توحش در تمام دنیا هستند حمایت همه جانبه می شد را به جهنم فرستاد.

مقدس افزود: اما امروز شهادت مبارک ان حبیب خدا و تکه ای از نور خدا قطعا به اذن خدا بوده و یقینا منتقم اصلی او خداوند است و این مسیر تاریخ است که با قطرات خون ان عزیز دردانه خداوند به خواست خدا عوض خواهد شد.

وی ادامه داد: عزیزان، کفن های خود را اماده کنید و امورات خود را برای خدا سرو سامان بدهید. ایمان داشته باشید پاسخ ما بزودی مسیر تاریخ را به فضل الهی عوض خواهد کرد.

وی گفت: هیچ هراسی به دل راه ندهید چون جهاد در راه خدا عالی ترین مقام یک انسان است که پاداش ان را نیز خداوند خواهد داد. ما خونخواه قطرات ریخته شده خونهای مجاهدین مخلص هستیم، خود را اماده جهاد در راه خدا و انتقام خونخواهی تمامی مظلومان عالم از هیرو شیما و ناکازاکی تا یمن و لبنان سوریه و فلسطین و افریقا و.. کنید.

این قاضی دادگاه گفت: اگر پاسخ این جنایتکار که امروز خون حبیبی از حبیبان خدا را که مظهری از نور خدا و مدافع واقعی مظلومان عالم بود ندهیم باید منتظر عواقب شومی برای خود همچون برخی یاران روزهای اخر مختار باشیم که سرهای انان را تک به تک بریدند و هیچ ترحمی به انان نکردند که صد البته سزاوار بودند چون بصیرت و غیرتی نداشتند،اینکه امروز اینگونه چهره این سردار قطعه قطعه شده بر دلهای مردم نقش عزا گذاشته است صرفا ماهیت خدایی و حرکت خدایی محض این عزیز خدا هست.

مقدس گفت: پس همه با هم با تمام وجودمان و بی هیچ شکی برای امتحانی سخت اماده شویم و مرد میدان باشیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1057639

وب گردی

وب گردی