بخش نوزادان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شاهرود افتتاح می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد پزشکان کشور را تربیت می کند و شایسته است که سهمی از پزشکان طرحی برای استفاده در بیمارستان های خود باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهرود، روز دوشنبه 16 دی ماه 98 در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شاهرود، حسین هراتی پور به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی و از خدمات و زحمات دکتر فریور باقری در مدت بیش از یک سال تصدی این سمت قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن تشکر از زحمات فریور باقری در مدت تصدی سمت ریاست بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شاهرود گفت: "قبول مسؤولیت نشان دهنده ایثار و از خود گذشتگی است؛ چون مبالغ پرداختی دانشگاه در برابر زحماتی که قبول و انجام این مسؤولیتها دارد ناچیز است."

دکتر سید احمد ابوالقاسمی فر خاطر نشان کرد: ما اعتقاد به کار تیمی داریم الان شرایط بیمارستان نسبت به قبل بسیار خوب است و توانسته بخشی از بار بخش دولتی را به دوش بکشد.

فریور باقری نیز در مورد اقدامات انجام شده در مدت مسؤولیت خود گفت: کارهای خوبی در طول این یک سال انجام شده که اثرات آن بعدها مشخص خواهد شد. به عنوان مثال در زمان مسؤولیت من اتاق عمل شماره 4 بیمارستان و بخش ریکاوری و ICU مجهز جدید افتتاح شد و بخش نوزادان نیز ساخته و تجهیز شده است که به زودی آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

متخصص ارتوپد و جراح استخوان و مفاصل با اشاره به اهمیت وجود دستگاه CARM در بیمارستان خاطر نشان کرد: با خرید دستگاه CARM بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شاهرود مجهز به متخصص مغز و اعصاب خواهد شد. همچنین قصد داریم مرکز ارتوپدی را به منظور اجتماع کلیه متخصصین ارتوپدی شهرستان در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) راه اندازی کنیم.

وی همچنین تأکید کرد: با راه اندازی بخش VIP که با استقبال جراحان روبرو خواهد شد برای اولین بار در شهرستان شاهرود یک بیمارستان دارای بخش خصوصی خواهد شد.

باقری رضایت مندی پرسنل بیمارستان را از ملاکهای موفقیت بیمارستان و هر سازمان دانست و تأکید کرد: باید روندی پیش گرفته شود که کارکنان تلاشگر مورد توجه باشند و سازمان به فعالیت و مفید بودن افراد در محل کار اهمیت دهد.

در ادامه حسین هراتی پور ضمن تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب وی به عنوان رئیس جدید بیمارستان ملاکهای فعال شدن بیشتر بیمارستان را پزشک و تجهیزات پزشکی و ایجاد انگیزه در کارکنان و تأمین مالی دانست و خاطر نشان کرد: در خصوص تأمین پزشک پیگیر جذب پزشک طرحی هستیم و این موضوع را از وزارت بهداشت پیگیر خواهم شد.

متخصص اطفال با اشاره به سهم 40 درصدی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از تربیت پزشک تأکید کرد: دور از انصاف است که پزشکانی که در خود دانشگاه آزاد اسلامی آموزش دیده اند برای فعالیت در بیمارستانهای این دانشگاه به صورت پزشک طرحی مشکل داشته باشند.

در پایان مراسم ابوالقاسمی فر با اهدای لوح تقدیر از زحمات رئیس پیشین بیمارستان تقدیر و حکم مسؤولیت را به حسین هراتی پور تقدیم کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057648

وب گردی

وب گردی