مردم ایران، عصاره فضائل خود را در سردار سلیمانی دیدند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ایران، عصاره فضائل خود را در سردار سلیمانی دیدند که توانست این فضائل را به جهان نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه امروز (دوشنبه ۱۶ دی‌) در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما، با موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: باید از مردم عزیز ایران به خاطر حماسه بزرگ چند روز اخیر سپاسگزار باشیم که بسیار ارزشمند است و آثار سترگی خواهد داشت، ان‌شاءالله.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) اهل تعارف نبود و صریح و صادقانه سخن می‌گفت، گفت: امام(ره) می‌فرمود در پیشگاه خدا شهادت می‌دهم که مردم ما از مردم دوران پیامبر(ص) و حضرت امیر(ع) بالاتر هستند.

جلیلی تصریح کرد: آنچه این چند روز اتفاق افتاد، صدق گواهی امام درباره مردم را نشان داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که چرا مردم چنین ‌حماسه‌ای را ایجاد کردند، گفت: مردم ایران که دارای فضائل فراوانی هستند،‌ عصاره فضائل خود را در یک چهره دیدند. این چهره توانست این فضائل را به جهان نشان داد و مردم برای قدردانی از این موضوع آمدند.

جلیلی با اشاره به سفر هوگو چاوز رئیس جمهور وقت ونزوئلا به ایران گفت: وقتی با سردار سلیمانی جلسه گذاشتیم، آقای چاوز هنگامی که سخنان سردار را می‌شنید، تمام قد احساس خضوع داشت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1057660

وب گردی

وب گردی