دستورالعمل بازاریابی خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

نگاهداری در این دستورالعمل تأکید کرده؛ اهتمام ویژه به فعالیت های بازاریابی در فروش محصولات و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می تواند منجر به افزایش سهم درآمدهای غیر شهریه ای شود و این دستورالعمل به منظور تسهیل و تسریع فرآیندها و مشخص کردن خط‌ مشی اصلی و ایجاد وحدت رویه در واحدهای دانشگاهی درخصوص بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی ابلاغ می شود.

ایجاد فضای جذب مشتری با توجه به وجود یک بستر منسجم و یکپارچه برای استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه سهم بازار خدمات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کارگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، هدفمندسازی و برنامه‌ریزی مناسب سالانه بازاریابی و ارائه خدمات تخصصی، تسهیل و تسریع فرآیندها شناخت بازار و ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی و... ازجمله اهداف ابلاغ این دستورالعمل است.

دستورالعمل بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل تدوین شده، در اختیار تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی قرار گرفته و شامل مواردی ازجمله دامنه کاربرد، سطح مسئولیت ها و اقدامات، ساختار سازمانی و فرآیند اجرایی، فناوری های مورداستفاده در بازاریابی، ضوابط و مقررات مالی و... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057725

وب گردی

وب گردی