بخشی از انتقام سخت به صورت مستقیم گرفته خواهد شد

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برنامه‌های آمریکا برای ایجاد آشوب در ایران ادامه خواهد داشت، البته آرام بودن کشور بستگی به بصیرت مردم و عملکرد مسئولان دارد.

هادی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: مردم اکنون خواهان انتقام سخت از جنایتکارانی هستند که در شهات سردار عزیز اسلام دست داشتند، این انتقام با مناظره و گفت‌و‌گو هرگز حاصل نمی‌شود و تمام جوانب در آن سنجیده شود و پاسخ محکمی به اقدام جایتکارانه آمریکا باشد.

وی در ادامه افزود: انتقام سخت ایران باید طوری باشد که در نهایت منجر به اخراج آمریکا از منطقه شود.

اسماعیلی با تشبیه آمریکا به سگ هار اظهار کرد: ایران اگر در مقابل این کشور عقب نشینی کند قطعا ضربه سختی خواهد خورد و احتمال وقوع تنش‌های جدی، بالا خواهد گرفت؛ اما جمهوری اسلامی ایران اگر در برابر آمریکا ایستادگی کند حتما ایالات متحده از مواضع خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه ایران جنگ‌های نیابتی زیادی با آمریکا در جنوب غربی آسیا داشته است، گفت: بخشی از انتقام سخت کشورمان به صورت نیابتی و بخشی دیگر به صورت مستقیم گرفته خواهد شد.

به گفته اسماعیلی مردم عراق روحیه استکبار ستیزی زیادی نداشتند؛ اما با شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس آن‌ها نیز در برابر آمریکا، استکبار ستیز شده‌اند و جبهه مقاومت نیز به وحدت رسیده است.

وی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی شخصیتی بین‌المللی داشت و ایران از فرصت به دست آمده می‌تواند برای آزادسازی قدس بهره ببرد.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر برخورد قاطع و محکمی داشته باشد، هرگز جنگی با آمریکا رخ نخواهد داد؛ زیرا این کشور توانی ندارد خود را درگیر جنگ دیگری در جنوب غربی آسیا کند. ایالات متحده با کوچک‌ترین اشتباه در برابر ایران شاهد نابودی تمام مواضعش خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به فتنه آبان‌ماه امسال که بر اثر گرانی بنزین اتفاق افتاد گفت: برنامه‌های آمریکا برای ایجاد آشوب در ایران ادامه خواهد داشت، البته آرام بودن کشور بستگی به بصیرت مردم و عملکرد مسئولان دارد.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه آمریکا هرگز با ایران متحد نخواهد شد خاطرنشان کرد: کشورمان اگر از حق انتقام خود بگذرد باز هم ایالات متحده به دشمنی خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری خون امام حسین(ع) بر زنده شدن دین اسلام در زمان یزید گفت: برکت خون حاج قاسم سلیمانی منجر به تقویت پایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران شد و در مرحله بعد نیز بر انتخابات پیش‌رو تاثیر خواهد گذاشت و حضور حداکثری مردم را رقم خواهد زد که این موضوع از نگاه ملی بسیار مهم است؛ چرا که مشارکت بالای مردم، مشروعیت جمهوری اسلامی ایران را به دیگران ثابت می‌کند.

اسماعیلی در پایان با تاکید بر انجام پیگیری‌های حقوقی از سوی دولت برای خون‌خواهی حاج قاسم سلیمانی، گفت: این فعالیت‌ها باید انجام شود؛ اما مشکل به وجود آمده با این اقدامات حل نخواهد شد. راه حل، برخورد مستقیم و قاطعانه با جنایتکارانی است که در شهادت سردار سلیمانی دست داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057728

وب گردی

وب گردی