اردوی راهیان نور اثرگذارترین فعالیت فرهنگی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اردوی راهیان نور از بهترین، اثرگذارترین و کم هزینه‌ترین فعالیت فرهنگی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

کلانتری در این جلسه با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به حضور چند میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید سرافراز اسلام، گفت: مردم ایران یکی از بی‌نظیرترین و بزرگترین تجمعات تاریخی ایران را رقم زدند و با حضور پرشکوه خود نشان دادند پای ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی هستند و با بصیرت و ولایت مداری کامل پشت سر ولی فقیه هستند.

وی اظهار داشت: حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی هر دو مملو از خیر و برکت فراوانی است و خون به ناحق ریخته ایشان نیز سرمنشاء خیرات و برکات زیادی در آینده خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر اردوهای راهیان نور به لحاظ کمی و کیفی در سال جاری خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور از بهترین، اثرگذارترین و کم هزینه ترین فعالیت فرهنگی است که بسیاری از جوانان کشور در نتیجه برگزاری این اردو متحول شدند و نسبت به آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی به شناخت و آگاهی عمیق رسیدند.

کلانتری اظهار داشت: باید از ظرفیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در غرب و جنوب کشور برای برگزاری اردوی راهیان نور استفاده و این اردو را در سطح اساتید، دانشجویی و کارمندی برگزار کنیم.

وی همچنین بر برگزاری اردوی راهیان نور تخصصی تأکید کرد و افزود: می توانیم این اردو را برای شعرا، داستان نویسان، پزشکان، پرستاران، نویسندگان و ... برگزار کنیم تا همه اقشار جامعه با ابعاد جبهه و جنگ آشنا شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور باید با دقت، وسعت و کیفیت بالایی برگزار شود تا شاهد اثرگذاری بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057737

وب گردی

وب گردی