شهادت سردار سلیمانی زمینه‌ساز ایجاد تمدن اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد استان سمنان گفت:  خون جدیدی که به برکت شهادت سردار سلیمانی در پیکره جامعه و مجموعه کشورهای منطقه تزریق شد، با تداوم مقاومت زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم می‌آید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، عبدالله خالصی دوست در جلسه هم‌اندیشی استادان رشته‌های علوم انسانی واحدهای استان با معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز تاسف عمیق از ترور سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جهانخوار وی را از ذخایر بزرگ انقلاب و نمونه بارز مجاهد فی سبیل الله دانست و اظهار کرد: کاری که او انجام داد به جرات می‌توان گفت بی‌نظیر و در قلب‌های ملت ایران و خاورمیانه نفوذ کرده و امنیت مجموعه خاورمیانه و کشور ما مدیون زحمات این سردار بزرگ و همرزمانش هست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب دولت جنایتکار آمریکا جزء شقی‌ترین افراد هستند که دستشان به خون این سردار بزرگ آلوده شده و این مجاهد خستگی‌ناپذیر را از ما گرفتند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ابراز امیدواری کرد: با خون جدیدی که به برکت شهادت سردار سلیمانی در پیکره جامعه و مجموعه کشورهای منطقه تزریق شد، با تداوم مقاومت، گام محکم در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی برداشته می‌شود.

خالصی دوست در ادامه سخنان خود آموزش عالی، گردشگری و صنعت را سه محور توسعه برای استان سمنان معرفی کرد و گفت: استان سمنان استان فرهنگ دوست و در بعد آموزشی چه در آموزش‌وپرورش و در آموزش عالی در سطح کشور نمونه است.

وی رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به علوم انسانی در دوره مدیریت فعلی را فرایند جدیدی دانست که تشکیل معاونت علوم انسانی و هنر از آن جمله است.

خالصی دوست ایجاد هیئت اندیشه‌ورز را یکی از اقدامات مهم و مؤثر در تعالی علوم انسانی دانست و تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورز به‌عنوان نمایندگان تمام اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در انتقال دیدگاه‌ها و اندیشه‌ها هستند.

دبیر هیات امنای استان سمنان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه بسیار قوی آموزشی و پژوهشی است تاکید کرد: این دانشگاه دارای امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی است که بدون شک امکانات و سرمایه‌های انسانی به‌مراتب مهم‌تر از امکانات مادی است.

وی افزود: آنچه مهم است سرمایه نیروی انسانی است که در مجموعه دانشگاه آزاد وجود دارد و ما به این سرمایه افتخار می‌کنیم و باید بتوانیم از این سرمایه انسانی درست بهره‌برداری کرده و اهداف دانشگاه را محقق سازیم.

خالصی دوست با بیان اینکه دانشگاه اسلامی چالشی اساسی برای غرب است ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری در راستای اسلامی شدن دانشگاه‌ها به هدف نهایی برسیم.

وی تحول در جامعه را مستلزم تحول در حوزه‌های علوم انسانی دانست و تصریح کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز می‌توانند با عملکرد درست برای مجموعه مدیریتی کمک‌کننده باشند.

در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین خسرو پناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام رضا کهساری رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، اعضای هیئت اندیشه‌ورز و جمعی از اعضا هیئت‌علمی واحدهای استان سمنان برگزار شد شرکت‌کنندگان با بحث و تبادل‌نظر به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057741

وب گردی

وب گردی