ولایت مداری، عامل عزتِ شهید سلیمانی است

حضور حماسی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همگام با مردم ولایتمدار همدان در اجتماع عظیم مردمی تجدید میثاق با سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اثبات کرد که آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، همچنان استوار است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان سردار شهید سلیمانی را مظهر ایستادگی در مقابل ستمگران عالم معرفی و تصریح کرد: این شهید والامقام با پایمردی خود توفیق یافت، ابرقدرت موهوم جهان یعنی آمریکا را تحقیر کرده و خار سازد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم دارالمومنین همدان حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی را نشانه عظمت آن مجاهد نستوه دانست و اضافه کرد: اقتدار و امنیتی که در کشور شاهد آن هستیم مدیون بزرگانی همچون سردار سلیمانی است که در راه اسلام از بذل جان خود مضایقه نکردند.

وی به برکات شهادت سپهبد شهید سلیمانی اشاره و ابراز داشت: به برکت خون این شهید گرانمایه، مسیر مقاومت، حفظ وحدت و تداوم استقلال ایران اسلامی، در دنیا تثبیت شد.

شعبانی در خصوص سیل عظیم جمعیت حاضر در اجتماع مردم با بصیرت همدان و تجدید پیمان آنها با آرمانهای انقلاب اسلامی گفت: این حضور کم نظیر جمعیت نشانگر عزت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پیشگاه امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه همدان تشریح کرد: یکی از علل عزت این سردار شهید تلاش در راستای تعالی و عزت اسلام بوده و این شهید والامقام در میان تمامی مسلمانان جهان عزیز و گرامی است، زیرا برای حفظ امنیت نوامیس و عزت و اقتدار مسلمانان مجاهدت های فراوانی کرده است.

وی افزود: ولایت پذیری و تبعیت محض از ولی که به معنی تبعیت از قرآن و ولی عصر معنی می شود، دلیل اصلی عزت این مجاهد پرتلاش و از علل تحصیل عزت الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی با مجاهدت های همه جانبه خود، ضمن تحقیر قدرت‌های پوشالی عالم، زمینه ساز ایجاد حس غرور در میان تک تک مردم شریف ایران است چنانکه تا امروز به پشتوانه قدرت این شهید والامقام در برابر مستکبران و ابر قدرت های جهان ایستادگی کرده ایم.

وی حضور مردم در این تشییع پیکرها را نشانگر زنده بودن تفکر امام راحل و ولی فقیه ارزیابی و تاکید کرد: دشمنان بدانند مردم ایران اسلامی خواهان مبارزه با مستکبران بوده و با مقاومت در برابر استکبار نشان می دهند که اهدافشان با اهداف سردار سلیمانی هماهنگ و همنوا است.

حجت الاسلام شعبانی در پایان خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایستادگی، پایداری، عزت و جانفشانی مردم اعتقاد دارد و این تجدید پیمان حماسی نشان داد که اگر امام عصر (عج) ظهور کند مردم ایران اسلامی قطعا ندای ایشان را لبیک گفته و پای کار خواهید بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057766

وب گردی

وب گردی