رئیسی جان باختن تعدادی از هم‌وطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی را تسلیت گفت

رئیس قوه قضائیه با صدو پیامی، جان باختن تعدادی از هم‌وطنان را در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با صدو پیامی، جان باختن تعدادی از هم‌وطنان را در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار امت اسلام، تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

درود و سلام خداوند بر مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی که در شهر‌ها و استان‌های مختلف بویژه در کرمان و دیار کریمان در مسیر تعظیم و تکریم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش حماسه‌ای بی نظیر آفریدند.

متاسفانه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدا، جمعی از عاشقان و دلدادگان سردار سلیمانی جان عزیزشان را از دست دادند و به خیل میهمانان سردار شهید و به محفل نورانی شهدا پیوستند.

اینان که با خلوص نیت و برای رضای خداوند پای در مسیر تعظیم شعائر الهی نهادند نزد خداوند متعال اجر و پاداشی بی نظیر خواهند داشت.

اینجانب این مصیبت را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، هموطنان عزیز و خانواده‌های محترم آنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای جان باختگان این حادثه طلب رحمت و غفران الهی و برای مصدومان، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس قوه قضاییه

انتهای پیام/

کد خبر: 1057771

وب گردی

وب گردی