سردار سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت فراوانند

مراسم یادبود سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای هیئت رئیسه، استادان و کارکنان در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، حجت الاسلام علی راستگو معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این مراسم ضمن محکوم‌کردن حمله تروریستی آمریکا علیه سردار بزرگ اسلام و ایران، گفت: شهید قاسم سلیمانی به عنوان مجاهدی بزرگ در عرصه بین الملل به‌ویژه درجبهه مقاومت اسلامی منطقه، نقشی بزرگ و بی بدیل در راه مبارزه با تروریست و ایجاد ثبات و آرامش در منطقه غرب آسیا داشته است.

وی در ادامه افزود: این شخصیت بزرگ مصداق عینی آیه شریفه « أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» بودند و خالصانه حامی مستضعفان و مظلومان عالم به‌ویژه مسلمان مظلوم در منطقه بودند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد رامسر با بیان اینکه فقدان این سردار عزیز سپاه اسلام برای همه ما و آزادی خواهان عالم تلخ است، گفت: دشمنان بشریت باید بدانند در جبهه مقاومت به‌ویژه محور مقاومت ایرانِ همیشه سرافراز، سلیمانی های فراونی وجود دارد که خواب خوش را از چشمان آنها خواهد گرفت.

راستگو تصریح کرد: ایمان راسخ داریم که خداوند به برکت خون به ناحق ریخته این شهید سرافراز، شجره طیبه اسلام چنان بارور خواهد شد که ثمره آن نابودی استکبار جهانی و ریشه کن شدن شجره خبیثه استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل بوده و ما شاهد طلیعه ظهور مصلح کل مهدی موعد(عج) خواهیم بود.

در این مراسم کربلایی محمدرضا علیپور مداح اهل بیت (ع) برای شهادت مظلومانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نوحه‌سرایی کرد و کارکنان به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

کد خبر: 1057776

وب گردی

وب گردی