جان باختن همه سرنشینان هواپیمای اوکراینی  /147 مسافر ایرانی بودند+ عکس

رئیس اورژانس کشور از سقوط هواپیمای مسافربری خطوط  اوکراین خبر داد و گفت: امروز صبح مطلع شدیم  یک هواپیما مربوط  به خطوط هوایی اوکراین در منطقه «شاهد» شهریار دچار نقص فنی شده و سقوط کرده و بلافاصله تیم‌های فوریت‌های پزشکی به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیرحسین کولیوند در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: اولین گروه‌هایی که به منطقه سقوط هواپیما رسیدند، تیم فوریت‌های پزشکی و همکاران آتش‌نشانی بودند و خیلی سریع نسبت به اطفای حریق اقدام شد.

کولویند با اشاره به اینکه متاسفانه تمام سرنشینان هواپیما جان خود را از دست دادند، گفت: اجساد غالبا قطعه قطعه هستند و همکاران فوریت های پزشکی در حال جمع آوری اجساد هستند تا به پزشکی قانونی برای شناسایی اعزام شوند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۷۹ نفر در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری جان باختند که از این تعداد ۱۴۷ نفر ایرانی و ۳۲ نفر خارجی هستند.

بر اساس این گزارش، 22 دستگاه آمبولانس و ۲ اتوبوس آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

گفتنی است، علی کاشانی حیدری مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) این خبر را تأیید کرده و گفته بود اخبار اولیه حاکی است این هواپیما که عازم کیف پایتخت اوکراین بوده است ۱۸۰ مسافر و خدمه داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057782

وب گردی

وب گردی