آزادی قدس پایان انتقام سخت است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: سپاه پاسداران با حمله به مواضع آمریکا در منطقه دل مردم را شاد کرد؛ اما مردم دغدار زمانی به آرامش می‌رسند که این انتقام ‌ها ادامه داشته باشد و به آزادی قدس و فلسیطن ختم شود.

مقصود درودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران ایران به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی مردم از سپاه و مسئولان خواستار گرفتن انتقام سخت از آمریکا بودند.

وی اضافه کرد: فرماند‌ه‌هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای گرفتن انتقام سخت 13 گزینه داشتند که حمله به پایگاه نظامی در کشورهای منطقه کوچکترین آنها بود و آمریکا باید منتظر انتقام‌های سخت‌تر باشد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر اینکه آمریکا در پایگاه نظامی هوایی عین الاسد تلفات مالی و جانی بسیاری را متحمل شده‌ است، گفت: سپاه ۲۰ نقطه حساس این پایگاه را با ۱۵ موشک مورد اصابت قرار داد که حدود 80 نفر از سربازان آمریکایی در این پایگاه هوایی کشته شدند.

وی با بیان اینکه انتقام سخت ادامه خواهد داشت، گفت: ترامپ و مسئولان آمریکا گمان نکنند که حملات موشکی به پایگاه هوایی عین الاسد پایان انتقام است، بلکه این حملات تنها آغاز سلسله انتقام های ایران در تمامی عرصه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره است.

درودی با تاکید بر اینکه نهایت انتقام سخت آزادی قدس شریف است، گفت: سپاه پاسداران با حمله به مواضع آمریکا در منطقه دل مردم را شاد کرد؛ اما مردم دغدار زمانی به آرامش می‌رسند که این انتقام ‌ها ادامه داشته باشد و به آزادی قدس و فلسیطن ختم شود. خواندن نماز در قدس شریف نهایت آرمان و خواسته مردم از سپاه است.

این فعال دانشجویی به نام گذاری 13 دی ماه روز جهانی مقاومت اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی با ثبت روز مقاومت در تقویم باعث ماندگاری و تقویت فرهنگ مقاومت در کشور و جهان اسلام شده است.

درودی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از پیروزی در سال 57 مبارزه با استکبار در جهان را تقویت کرد، گفت: انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و مردم در جهان پرچم دار و علم دار مبارزه با استکبار و ظلم است که این موضوع باعث شکل‌گیری دشمنانی در جهان برای انقلاب شده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی را مهر تایید مردم بر نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: برخی از رسانه‌های معاند و معارض نظیر بی‌بی‌سی فارسی و سی‌ان‌ان تلاش کردند تا حضور مردم را تحت عنوان وطن پرستی تعریف کنند؛ اما پرواضح است که مردم با عشق و ارادتی که به سردار سلیمانی داشتند در مراسم حاضر شدند.

وی ادامه داد: مردم با عقاید و تفکرات متفاوت و با پوشش‌های بعضا نامناسب در مراسم شهید سردار سلیمانی شرکت کرده و می‌گفتند که تنها به خاطر ارادات و قدرشناسی از سردار سلیمانی برای اولین بار در راهپیمایی یا تجمع شرکت کردند. سردار نیز جزئی از نیروهای نظام بودند پس حضور مردم پیمان مجدد با رهبر انقلاب محسوب می‌شود.

درودی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شهید سردار سلیمانی جنگ، تفرقه و تنش را از جهان اسلام دور نگه داشته است، گفت: خون سردار سلیمانی باعث آبیاری نهال مقاومت در جهان اسلام است، مستعضفعان جهان و ملت‌های یمن، فلسطین، عراق، لبنان هیچ زمانی رشادت‌های سردار رشید اسلام را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057787

وب گردی

وب گردی