مقاومت در کتب درسی تبیین شود

جمعی از دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت دبیر رجایی و فرهنگیان کشور در نامه‌ای خطاب به وزیرآموزش و پرورش آمادگی خود را برای تهیه سرفصل ورود مسیر و جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به کتب درسی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت دبیر رجایی و فرهنگیان کشور درباره اعلام آمادگی برای تهیه سرفصل ورود مسیر و جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در کتب درسی به محسن حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش نامه‌ای ارسال کردند.
در بخش ابتدایی این نامه آمده است: چند روزی از شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و مجاهد فی سبیل الله ابومهدی المهندس گذشته و داغ بزرگ فقدان این دو عزیز روز به روز در میان ملت شریف ایران و تمامی ملت‌های آزادی خواه جهان رو به گسترش است.
در نامه دانشجویان به وزیر آموزش و پرورش بیان شده است: گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و جایگاه والای این دو شهید بزرگ اسلام ضرورتی غیر قابل انکار ایجاد کرده است. بر همگان در نظام اسلامی واجب است برای تعمیق و گسترش این اندیشه و فکر و تلاش‌های جاویدان شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی برای کودکان و نسل نوی انقلاب اسلامی تمام ظرفیت‌ها را به کار گیرند.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: در این میان نقش وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه اصلی تعلیم و تربیت در کشور راهبردی است و باید هدف تقویت محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل و منافع شیطان بزرگ که حاج قاسم سلیمانی در آن مسیر شهید شدند را به دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی عرضه کنید.
در بخش پایانی این نامه آمده است: دانشجومعلمان عضو دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تربیت دبیر رجایی و فرهنگیان کشور به عنوان مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت آمادگی خود را برای تهیه سرفصل‌ها و دروسی متناسب با مسیر و چشم اندازهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبیین جایگاه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت با معرفی اسوه بی‌همتا یعنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057794

وب گردی

وب گردی