افزایش یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایرانی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش یارانه حمایتی معاونت علمی و فناوری برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت خبر داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با توجه به استقبال مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خرید تجهیزات داخلی در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، درصد یارانه پرداختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای خرید این تجهیزات افزایش می‌یابد.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با هدف بهره‌مندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از حمایت‌های این نهاد، برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه، یارانه خرید این تجهیزات بیشتر می‌شود.

اسدی‌فرد با بیان این مطلب یادآور شد: در این طرح پیشنهادی یارانه مراکز دولتی عضو شبکه که جزء رتبه‌های یک تا صد شبکه در سال جاری باشند و همه تجهیزات نوع یک یا دو را در نمایشگاه خریداری کنند 15 درصد یارانه مازاد دریافت می‌کنند. همچنین بر اساس این طرح، مراکز دولتی عضو شبکه که در رتبه بالاتر از صد قرار بگیرند و همه تجهیزات نوع یک و دو را بخرند، مشمول 10 درصد یارانه این طرح قرار می‌گیرند.

بنا به گفته اسدی‌فرد، مقرر است که مراکز خصوصی عضو شبکه هم که در رتبه یک تا صد شبکه در سال جاری قرار دارند و همه تجهیزات نوع یک یا دو را خریداری کنند نیز 20 درصد یارانه این طرح جدید را دریافت می‌کنند.همچنین مراکز خصوصی عضو شبکه که در رتبه بالاتر از صد قرار دارند و خریدار تجهیزات نوع یک و دو هستند هم مشمول 20 درصد یارانه می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057795

وب گردی

وب گردی