خروج آمریکا از منطقه، هدف نهایی انتقام سخت است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای خطاب به فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد: خروج آمریکا از منطقه و نابودی کامل اسرائیل هدف نهایی انتقام سخت از مسببان شهادت سردار سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره حملات موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق با ارسال نامه‌ای از سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: پاسخ سخت، مشخص و ضربه‌ای مهلک به منافع آمریکا در ساعات اولیه امروز نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و آغازی بر انتقام سخت برای شهادت حاج قاسم سلیمانی بود. البته که این پاسخ ابتدای ماجرا است و خروج آمریکا از منطقه و نابودی کامل اسرائیل هدف و انتقام اصلی است که ان شا الله با ادامه مسیر مقاومت به‌زودی محقق خواهد شد.
درنامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آمده است: قدردانی از این اقدام مقتدارانه، خواسته اصلی اعضای بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور به عنوان قشر نخبگانی و انقلابی ایران اسلامی از جنابعالی و سربازان جان بر کف امام خامنه‌ای ادامه مسیر سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی تا نابودی استکبار جهانی و برپایی حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057806

وب گردی

وب گردی