مهم‌‌‌‌‌ترین وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ به نیاز صنعت است

مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مدیریت و هدایت منابع و توسعه زیرساخت ها، می توانیم مشکلات صنایع مختلف را حل کنیم که امروز مهمترین وظیفه دانشگاه‌‌‌‌هاست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اهواز، ایمان عطارزاده مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست راهبری پژوهشی منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، گفت: تاکنون از توان پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده نشده و باید بر اساس توانمندی ها از استادان در حوزه های مختلف استفاده کرد.

وی افزود: نیروهای کارآزموده، استادان دارای توانایی انجام تحقیقات پژوهشی، کارگاه ها و آزمایشگاه های مختلف و پیشرفته قسمتی از توان عظیم دانشگاه آزاد اسلامی است که با مشخص شدن شیوه های استفاده از آنها، می توان علاوه بر پاسخگویی به صنعت و حل مشکلات جامعه به درآمد غیر شهریه ای هم دست یافت.

مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در کنار آموزش باید به پژوهش و دستاوردهای آن هم پرداخت، گفت : در رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی که حل مسأله هست، باعث شده که به این سمت حرکت کنیم و این فرصت خوبی برای ثابت کردن خودمان به صنایع مختلف است.

عطارزاده با تأکید بر ارتباط بهتر و بیشتر اعضای هیأت علمی با صنعت گفت: باید این فاصله را کم کرده و ارتباط را گسترش دهیم و دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن امکانات فراوان می تواند نمونه و الگوهای اولیه خوبی در اختیار صنایع بگذارد.

مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مدیریت و هدایت منابع و توسعه زیرساخت ها، می توانیم مشکلات صنایع مختلف را حل کنیم که امروز مهمترین وظیفه دانشگاه‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در این نشست گفت: امیدواریم با کاربردی کردن مطالب ارائه شده در این نشست به رویکرد جدید دانشگاه دست پیدا کنیم و مشکلات جامعه و صنایع را برطرف کنیم.

وی در ادامه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایران اسلامی پر از سلیمانی هاست و این را مردم وفادار در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار ثابت کردند.

براتی ادامه داد: شهید سلیمانی الگوی کرامت انسانی است و نشان داد اگر انسان بتواند از همه غیرها منقطع شود، می تواند به کرامت انسانی دست یابد و کرامت و عظمت این عزیز را در مراسم تشییع در شهرهای مختلف مشاهده کردیم.

نشست راهبری پژوهشی منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان 18 و 19 دی در واحد اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057818

وب گردی

وب گردی