دانشگاه آزاد اسلامی لردگان به واحد بین الملل تبدیل می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان قابلیت تبدیل شدن به یک واحد بین الملل در سطح استان چهارمحال و بختیاری را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شهرکرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری صبح روز گذشته در حاشیه دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان و بازدید از پردیس لردگان و مدارس سما گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان لردگان و همجواری با استان‌های خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد، دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان با جذب دانشجویان خارجی می تواند در آینده به یک واحد بین الملل تبدیل شود.

ابراهیم رحیمی در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به استیجاری بودن ساختمان پردیس لردگان، خواستار تعیین تکلیف نهایی اختصاص زمین جهت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی لردگان شد.

وی گفت: پتانسیل های موجود در شهرستان لردگان و جمعیت بالای جوان در این منطقه و استقبال خوب از از مراکز آموزشی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی لردگان باعث تحصیل بیش از هزار نفر دانش آموز و دانشجو در مدارس سما و پردیس لردگان شده است که می طلبد مسئولین شهرستان زمینه خوبی برای پیشرفت علمی جوانان این سرزمین فراهم کنند.

در نشستی که مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان داشتند این دو ارگان آمادگی خود را برای تعاملات بیشتر با دانشگاه آزاد اسلامی استان و بویژه مرکز لردگان و اختصاص زمین جهت ساخت واحد لردگان را اعلام کردند.

در این بازدید یک روزه مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد از بخش های مختلف دبستان دخترانه و پسرانه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی لردگان بازدید کرده و با دانش آموزان دیدار و گفتگو کردند و به مطالبات دانش آموزان پاسخ و قول همکاری و مساعدت دادند.

نادر پورارشد رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در بازدید از مراکز آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لردگان با وجود ظرفیت خوب جذب دانشجو و تحصیل دانشجویان در کنار خانواده با هزینه کمتر خواستار تسریع در فرایند اختصاص زمین جهت ساخت مجموعه آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لردگان از مسئولین شهرستان شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان در نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با مدیران و معلمان دبستان و پیش دبستانی هوشمند دخترانه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لردگان هم گفت: این مدرسه با ظرفیت جذب 250 نفر دانش آموز جهت ثبت نام و جذب دانش آموز از پیش دبستانی تا پایه ششم ابتدایی از مهرماه 96 فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد.

بهرام جلیل گفت: این مدرسه دارای امکانات کتابخانه، آزمایشگاه مجهز،کلاس های هوشمند و مجرب ترین کادر آموزشی در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان تصریح کرد: کسب رتبه های برتر مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی دانش آموزان در سطح شهرستان، استان و کشور و رضایت مردمی نشان از عملکرد بسیار خوب این مدارس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بعدازظهر روز گذشته هم در نشستی صمیمی باکارکنان و اعضای هیأت علمی پردیس لردگان با تسلیت شهادت سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با توجه به جذب خوب دانشجو در پردیس لردگان و استقبال جوانان از این مجموعه آموزشی و همچنین نظر مساعدت مسئولین ارشد شهرستان لردگان، ان شاالله در آینده‌ای نزدیک کلنگ احداث دانشگاه آزاد اسلامی لردگان به زمین خواهد خورد.

ابراهیم رحیمی با تأکید بر دفاع از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پردیس لردگان اظهار داشت: پایان نامه ها باید بین استادان تقسیم شوند و اعضای هیأت علمی علاوه بر موظفی تدریس، باید در جلسات دفاع از پایان نامه های دانشجویی حضور داشته باشند.

وی در پایان افزود: با توجه به ظرفیت خوب کتابخانه در پردیس لردگان و نیاز دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تحقیق و پژوهش، تعدادی کتاب فارسی و لاتین با موضوعات مختلف جهت رفاه حال دانشجویان به کتابخانه پردیس لردگان اختصاص می دهیم.

بهرام جلیل رئیس پردیس لردگان هم در این نشست صمیمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لردگان با وجود تمام مشکلات در سال 91 راه اندازی شد و در حال حاضر دارای 15 رشته فعال، 650 نفر دانشجو، 150 نفر دانشجو در آموزشکده سماء و 250 نفر دانش آموز است.

در این نشست همچنین مطالبات اعضای هیأت علمی و کارکنان پردیس لرگان از مسئولین مطرح و از طرف حسین جعفری معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی و خزانه دار کل استان و نادر پورارشد رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری پاسخ داده شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057834

وب گردی

وب گردی