خون شهدای مقاومت، اقتدار و امنیت را به جهان اسلام برمی‌گرداند

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت از اقدام تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، اقتدار جهان اسلام را تضمین و امنیت را به جامعه اسلامی برمی‌گرداند.

احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه هوایی آمریکا در عراق اظهار کرد: این اقدام سپاه نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است و قطعا آحاد ملت ایران و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی از این حرکت حمایت و تشکر می‌کنند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران از جنایتکاران حادثه تروریستی سردار سپهبد سلیمانی گفت: مطالبه مردم، انتقامی سخت از آمریکاست که البته هنوز این اتفاق رقم نخورده و حمله بامداد امروز تنها گوشه‌ای از این انتقام بود و همانطور که فرمانده سپاه عنوان کرد تنها خروج کامل آمریکا از منطقه می‌تواند دل مردم ایران را شاد کند.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زیاده‌گویی‌ها و تهدیدات رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا عنوان کرد: ترامپ پیش از رسیدن به قدرت تاکنون حرف‌های ضد و نقیض بسیاری زده و هر روز یک کشور را تهدید می‌کند، مواضع ترامپ در خود آمریکا هم چندان جدی گرفته نمی‌شود و همه می‌دانند که این تهدیدهای واهی صرفاً نمایشی است.
به گفته حیدری جامعه علمی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی براین باور است که خون پاک شهیدان و سردار محبوب امت اسلامی با مصلحت اندیشی پایمال نخواهد شد و همانگونه که امام خامنه ای در سخنان امروز خود در قم فرمودند: انتقام خون حاج قاسم به این حرکت محدود نمی‌شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند نقش بازوی فرهنگی و علمی کشور را ایفا کنند،‌ گفت: دانشجویان بین‌المللی که در دانشگاه‌های ایران تحصیل می‌کنند می‌توانند سفیر خوبی برای انقلاب اسلامی باشند.
حیدری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز با برنامه‌ریزی دقیق درپی ایجاد و فعال کردن و احدهای دانشگاهی در کشورهای جبهه مقاومت است تا بتواند از این طریق جبهه علمی مقاومت را راه‌اندازی کرده و طلایه‌دار و پشتوانه علمی کشورهای اسلامی و به ویژه جبهه مقاومت باشد.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها و مراکز علمی در معادلات منطقه گفت: معادلات منطقه‌ای صرفاً از راه نظامی مشخص نمی‌شود، ایران اکنون از لحاظ نظامی به بلوغ کامل رسیده و کشورهایی که داعیه‌دار قدرت هستند نیز از قدرت نظامی ایران واهمه دارند؛ اما از لحاظ علمی نیز می‌توان در معادلات منطقه تاثیرگذار بود و باید تلاش کرد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان در سخنان خود می‌فرمایند علم وسیله‌ای است برای رسیدن به قدرت ملی، به همین دلیل هم‌ می‌توان ادعا کرد دانشگاه‌های کشور می‌توانند با پیشرفت علمی و به تبع آن افزایش قدرت ملی و بین‌المللی در معادلات منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار باشند.
حیدری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان قطعا تلاش می‌کند تا مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازهای علمی کشور را پاسخ دهد و مسائل و معضلات کشور را به وسیله علم رفع کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057836

وب گردی

وب گردی