جبهه مقاومت امنیت سوریه را باز پس گرفت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به بازپس گرفتن امنیت سوریه توسط جبهه مقاومت، بر خروج آمریکا از منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در مراسم بزرگداشت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو‌مهدی‌المهندس و همراهانش که عصر امروز ۱۸ دی ماه در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشجویان خودشان اهل مقاومت و درد کشیده استکبار هستند.

وی اضافه کرد: دانشجویان جهان اسلام نیز در عزای سردار سلیمانی در کنار ایران هستند و باید به آنها نیز تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه ظلم، ستم و استکبار دامن دولت‌های جهان اسلام را گرفته است، گفت: در حال حاضر باید شهادت سردار سلیمانی و المهندس را به خانواده‌های آنان تبریک گفت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: ما سوگوار هستیم که عزیزانی چون سردار سلیمانی را از دست داده‌ایم، برکت شهادت سردار سلیمانی به امت اسلامی خواهد رسید.

وی ادامه داد: خدا شهادت سربازان جبهه مقاومت را برکت قرار داد؛ اتحاد کشورهای اسلامی برکت خون شهید سردار سلیمانی است.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: دشمنان سال‌ها در منطقه به دنبال ترور سردار سلیمانی بودند؛ اما به اذن خداوند این امر ناموفق بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال تفرقه در عراق بودند، گفت: دشمنان در ایران نیز با ایحاد گسل‌های اجتماعی و اقتصادی به دنبال تفرقه بودند.

وی اضافه کرد: تفرقه‌های دشمنان اسلام به لطف خدا خنثی شد و اتحاد 2 ملت ایران و عراق در مراسم تشییع پیکر شهدا به اوج خود رسید.

حجت‌الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: شهید‌المهندس بارها گفت من سرباز سردار سلیمانی هستم. این نشانه خلوص نیت این بزرگواران برای نابودی استکبار بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: اخلاص، ولایت‌پذیری و حمایت از مظلوم از ویژگی‌های بارز شخصیت سردار سلیمانی بود و همین اخلاص دلیل محبوبیت وی بین مردم به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: فتنه داعش توسط سردار سلیمامی خنثی شد. عده‌ای نادان فریاد می زدند نه غزه نه لبنان؛ اما حاج قاسم به این حرفا اعتنایی نداشت و امنیت جهان اسلام را تامین می‌کردند.

حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: در حال حاضر لشکر فاطمیون نیز عزا دار شهادت سردار سلیمانی هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: سرار سلیمانی وجودش را وقف دفاع از مظلومان و مستضعفان کرد. شهدای جبهه مقاومت مسیر را برای ما تبیین کردند و خسته و ناامید نشدن را همه مسلمانان آموزش دادند.
این مسئول بیان کرد: جبهه مقاومت امنیت سوریه را از آمریکا باز پس گرفت.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا باید از منطقه بیرون رود، گفت: دانشجویان در بیرون کردن آمریکا از منطقه وظیفه مهمی دارند. دانشجویان باید توجه داشته باشند که اعتماد به دشمن به کشور آسیب خواهد زد. هر لحظه‌ای که به آمریکا اعتماد کنید؛ به کشور ضربه خواهد زد.

شهدای مقاومت الگوی دانشجویان جهان هستند

در ادامه مراسم مطمئنه نجم الدین نماینده کانون فرهنگی دانشجویان آفریقا با بیان اینکه شهیدان همواره زنده هستند، اظهار کرد: به نمایندگی از مردم مسلمان آفریقا شهادت سردار سلیمانی را خدمت رهبری و مردم ایران تسلیت عرض می‌کنیم ایثار و از خودگذشتگی سردار سلیمانی در تاریخ ثبت شده است، شهادت وی بیداری را به جهان تقدیم کرد.

نجم الدین عنوان کرد: سردار سلیمانی و شهدای مقاومت الگوی دانشجویان و جوانان مسلمانان جهان هستند.

نماینده کانون فرهنگی دانشجویان آفریقا عنوان کرد: استکبار جهانی و آمریکا با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت را محکم‌تر از گذشته کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057858

وب گردی

وب گردی