ایده‌های ارائه شده از سوی واحدهای فناور، به صنایع واگذار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: مرکز رشد واحدهای فناور شهرقدس باحضور صاحبان صنایع شهرک‌های صنعتی غرب استان تشکیل شده و این ارتباط تا سرای نوآوری نیز تداوم خواهد داشت. ایده‌های ارائه شده از سوی واحدهای فناور در نهایت به صنایع واگذار می‌شود.

عبدالله قاسمی پیربلوطی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره قرابت جغرافیایی واحدهای دانشگاهی غرب استان تهران با واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: هم‌جواری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با صنایع تولیدی استان موجب واگذاری مأموریت «صنعت و تجارت» در قالب برنامه علمی و طرح پایش به واحدهای دانشگاهی غرب استان شد.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت‌های اعضای هیئت علمی سه واحد دانشگاهی صفادشت، ملارد و شهرقدس و همچنین نزدیکی این واحدها به صنایع پایین دست و تولیدی، فرصت بسیار بزرگی را در اختیار رشد دفاتر ارتباط با صنعت و رونق سراهای نوآوری می‌گذارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیان کرد: مرکز رشد واحدهای فناور شهرقدس باحضور صاحبان صنایع شهرک‌های صنعتی غرب استان تشکیل شده و این ارتباط تا سرای نوآوری نیز تداوم خواهد داشت. ایده‌های ارائه شده از سوی واحدهای فناور در نهایت به صنایع واگذار می‌شود.

قاسمی پیربلوطی عنوان کرد: اکنون تفاهم‌نامه‌هایی با شهرک‌های صنعتی گلبرگ، زاگرس و واحدهای تولیدی مجاور صفادشت منعقد شده که در راستای توسعه فعالیت‌های فناورانه و ایجاد ارتباط برای حل مسائل صنعت فرصت مطلوبی را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: لیست نظام موضوعات برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران نیز در راستای حل مسائل صنعت احصا و تدوین شده است. اثربخشی و گذار دانشگاه به نسل‌های سوم و چهارم در گرو ارتباط با صنعت و توسعه ایده‌های فناور محور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057864

وب گردی

وب گردی