رقیب تسلا  معرفی شد

Fisker Ocean به عنوان رقیب مدل Y تسلا معرفی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در رویداد CES 2020 بدون شک این خودروهای الکتریکی بودند که بیشترین توجه ها را به خود جلب کردند. در بخش SUV های لوکس الکتریکی ، Fisker Ocean به عنوان رقیب تسلا مدل Y ، معرفی شد.

SUV لوکس الکتریکی، Fisker Ocean معرفی شد

در سال 2019 بسیاری از مدل های خودروهای برقی در نمایشگاه های اتومبیل معرفی شدند. همانطور که از رویداد CES 2020 می بینیم ، سهم بازار خودروهای برقی امسال به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

مدلی که توسط هنریک فیسکر ، طراح BMW Z8 و استون مارتین DB9 طراحی شده است ، توانست توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کند. اگر از دور به Ocean نگاه کنید Honda CRV را به یاد می آورد ولی با این حال طراحی خلاقانه آن قابل توجه است.

در کنسول میانی صفحه نمایشی وجود دارد که می توان کلیه عملیات مربوط به وسیله نقلیه مانند سانروف و رانندگی خودکار را با آن انجام داد. کنسول میانی فقط 5 کلید فیزیکی دارد. Fisker Ocean با باتری80KWh می تواند حدود 485 کیلومتر مسافت را طی کند.

در حالیکه تسلا تمامی تکنولوژی های مورد نیاز را خودش تولید میکند، فیسکر این ابزار را از شرکت های دیگر تامین می کند که این کار باعث بروز مشکلاتی در گذشته شده بود. مدل Ocean به عنوان اولین تلاش این شرکت پس از شکست Fisker Karma در سال 2012 ، معرفی شده است.

قیمت این خودرو در آمریکا 30 هزار دلار اعلام شده است. این شرکت با اعلام این که پیش سفارشاتی دریافت کرده، گفت: تحویل ها از سال 2022 آغاز می شود. برای پیش سفارش شما باید 250 دلار از طریق اپلیکیشن فیسکر پرداخت کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057881

وب گردی

وب گردی