آیین گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در واحد نجف آباد برگزار شد

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه درمراسم یادبود و گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: هوش، تدبیر و شجاعت از خصوصیات بارز شهید سلیمانی بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار محمد کرمی در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت که در واحد نجف آباد برگزار شد، گفت: شهید سردار سلیمانی با حضور خود در منطقه تحولات بسیاری را رقم زد و انسجام و وحدت بین حکومت های اسلامی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و ایادی آن ایستاد و باعث شد برنامه ریزی و طرح آمریکایی ها در منطقه نقش بر آب شود.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) سپاه با اشاره به اینکه حضور آمریکایی‌ها در منطقه به جز خسارت برای امت اسلام چیز دیگری ندارد گفت: استکبار به دنبال این است که ملتهای مسلمان پیشرفتی در هیچ حوزه ای نداشته باشند و این کشورها را ضعیف و وابسته نگه دارد.

وی افزود: امروز گروه های مقاومت منطقه در یک جبهه واحد و با تفکر اسلام ناب محمدی قرار دارند و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود این انقلاب اسلامی به فضل الهی به ظهور امام زمان (عج) متصل خواهد شد.

سردار محمد کرمی با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه داریم با طراحی های پیچیده آمریکا و صهیونیست مقابله کنیم تاکید کرد: در این مسیر وظیفه دانشگاهیان توسعه علم و فناوری و حرکت به سمت پژوهش محوری و مهارت محوری است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که شهید سلیمانی حتی در صحنه مبارزه بر آن تاکید داشت توجه به موضوعات علمی بود.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) سپاه بیان کرد: کسب علم یک جهاد و عبادت محسوب می شود و یکی از راه های مقابله با آمریکا، پیشرفت علمی کشور است و این وظیفه همه ما است و نباید در این مسیر توقفی داشته باشیم.

سردار محمد کرمی اظهار کرد: رسالت ما اجرای فرامین الهی در دنیا است و در مسیر تحقق این رسالت تا آخر ایستاده ایم و لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد.

وی تاکید کرد: امروز حرکت انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت و به طور یقین، اراده الهی پشتوانه این انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057907

وب گردی

وب گردی