سیلی سخت سپاه روند تحولات جهانی را به نفع جبهه مقاومت رقم می‌زند

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: سیلی سختی که سپاه با موشک باران پایگاه عین الاسد بر صورت امریکا نواخته روند تحولات جهانی را به نفع جبهه مقاومت رقم خواهد زد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به‌دنبال حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد در پاسخ به اقدام آمریکا در ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

سیلی سختی که روز گذشته در اغاز فرایند انتقام سخت انقلاب اسلامی از ترور شهید قاسم سلیمانی با موشک باران پایگاه استراتژیک عین الاسد بر صورت نحس امریکا نواخته شد بدون شک روند تحولات منطقه ای و جهانی را به نفع جبهه مقاومت رقم خواهد زد. در این باره نکات مهمی قابل توجه است:

۱. حملات موشکی در همان مکانی صورت گرفت که مرکز فرماندهی عملیات ترور بود و به صورت سمبلیک در همان ساعتی از شبانه روز اتفاق افتاد که خودروی سیدالشهدای مقاومت هدف قرار گرفته بود،

۲. سلسله اقدامات هماهنگ و منظم سیاسی، اجتماعی و نظامی در ایران و در سطح منطقه در کمترین زمان ممکن صورت گرفت تا سیلی موشکی با دقت بر هدف بنشیند. محکومیت گسترده و فراگیر ترور حاج قاسم در ایران، منطقه و جهان، تشییع بی نظیر، باشکوه و تاریخی پیکرهای شهدا در عراق و ایران، مصوبه تاریخی پارلمان عراق برای اخراج نیروهای امریکایی، مصوبه سه فوریتی مجلس ایران در تروریستی خواندن پنتاگون و همه عوامل ترور و نهایتا دست پر نیروی هوافضای سپاه با موشکهای ایرانی نقطه زن و رادارگریز با لطف و عنایت الهی چنان قدرتی ایجاد کرد که خواب از سر تروریستهای امریکایی و اذناب منطقه ای اش پراند و معادلات جدید منطقه ای و جهانی را به همگان تفهیم کرد.

۳. این سیلی سخت با همان دست بریده و مطهری از شهید سلیمانی بر صورت امریکا نواخته شد که پیش از شهادتش دست رهبران حزب الله لبنان، انصارالله یمن، رییس جمهور سوریه و نخست وزیر عراق را برای ایجاد صلح و امنیت پایدار به نفع مردم و ملتهای ازاده در منطقه غرب اسیا فشرده بود. قطعا حاج قاسم به دنبال خروج امریکا از عراق، ال سعود از یمن و هرگونه دخالت خارجی از منطقه بود و به نظر میرسد رجز او در برابر ترامپ پس از شهادتش در حال تحقق است که: "اقای ترامپ قمارباز! من حریف تو ام"

۴. اصابت موشکهای حسن تهرانی مقدم در انتقام از ترور قاسم سلیمانی بر پایگاه راهبردی عین الاسد امریکا، پاسخی معتبر به ارزوی چند ده ساله همه قهرمانان مبارزه با امریکا در سراسر جهان بود، از رهبران شهید مسلمان شیعه و سنی چون شهید احمد شاه مسعود، شهید شیخ احمد یاسین، شهید باقر النمر و شهید حکیم گرفته تا رهبران ازادیخواه غیر مسلمانی چون هوگو چاوز. از مبارزان قهرمانی چون چمران و رنتیسی و عماد مغنیه تا رهبران در بندی چون شیخ زکزاکی.

۵. عکس العمل زبونانه دونالد ترامپ در مقابل سیلی سخت موشکی سپاه در میان اختلافات جدی در هیات حاکمه امریکا، بیانگر و اثبات کننده این نکته راهبردی است که اولا قدرت واقعی از ان اسلام و ملتهاست نه فریب های توییتری و رسانه ای امریکای پوشالی. و ثانیا صلح و امنیت از مسیر اقتدار در برابر زورگویان مستکبر به دست می اید و انچه سایه جنگ و زورگویی دشمنان را از سر ملتهای ازاده دور می کند شجاعت و تدبیر سلیمانی است نه سیاست بازی های شاه سلطان حسینی.

۶. شهید سردار قاسم سلیمانی که اینگونه ایران و جهان را تکان داد و مسیر حرکت انقلاب اسلامی را در اغاز گام دوم خود و در این پیچ مهم تاریخی بیمه کرد، یکی از شعاع های پرنور از خورشید مکتب خمینی کبیر (ره) و یکی از دهها پرورش یافته مدرسه شجاعت و تدبیر امام خامنه ای است و شدت نور ولایت نباید باعث غفلت چشمهای ما از این منبع فیض مهدوی و الهی شود؛ به گفته صریح خود شهید سلیمانی راه عاقبت بخیری ارادت قلبی به حکیمی است که امروز سکاندار انقلاب اسلامی است.

کد خبر: 1057927

وب گردی

وب گردی